Fitness Seller
Progressie Cut
romano1986

Progressie Cut

links is einde bulk op 81 KG en rechts na 6 weken cutten.
wel paar tegenslagen gehad maar ben opzich al tevreden met het resultaat.
wil toch nog even doorgaan totdat ik helemaal tevreden ben en dan clean bulken want heb geen zin meer om elk jaar zolang in de cut te zitten.
vet% weet ik niet ik ga meestal af op wat de spiegel zegt.
ben in 1 jaar tijd 6 KG spiermassa bijgekomen want zat vorig jaar met een iets lager vet% op 68 KG.
heb deze cut ook wel beetje last van kracht verlies maar zodra ik klaar ben ga ik dat zeker terug winnen!
ziet er goed uit dude! ook nette foto lekker duidleijk dus. alleen zie niet zo 1,2,3 waar de vet weg is, lijkt wel ongeveer hetzelfde. 7,6--->8
 
oh na het ontwaken, dan is mijn lichaam meestal volledig plat door vochttekort, 2 uurtjes na ontwaken ben ik meestal een heel stuk voller door aanvulling vh vocht
 
ja je ziet de buik niet goed zo maar daar is toch wel een laagje weg en aan de borst en schouders zie je het wel
 
jeetje.. niet boos worden.. ik vond je links een voller, mooier fysiek hebben. de cut = goed gelukt, dat wel. imo had het alleen niet gehoeven.

toch een 8.. want je blijft een goed fysiek hebben.
 
nee wordt niet boos haha maar vond het zelf te vettig ik hou daar niet van, moet wel zeggen dat ik dat volle ook wel mis want ik lijk nu toch een stuk kleiner:(
 
Waarschijnlijk ben je ook een heel stukkie kleiner.. Maar weet je: Het is maar net wat je doelstelling is ;) Ik bijv. geef niet om een vetrandje, als ik maar buffel wordt snappie? Toch wil ik nogmaals zeggen dat je een sterk fysiek hebt. En buffel wordt je sowiezo op dit tempo ;)
 
Je lijkt ook wel wat vvm in de proces te zijn kwijtgeraakt. Dat is 6 kg op 6 week, wat an sich toch aardig snel is.
 
veel vocht he want heb tot aan het einde van de bulk creatine gebruikt de monohydraat, ben geen tot weinig vvm massa kwijt geraakt hoor
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
romano1986
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.419
Aantal reacties
17
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
cut_prog1.JPG
Bestandsgrootte
48,8 KB
Dimensies
1001px x 385px

Deel deze media

Back
Naar boven