MuscleMeat
Progressie front
Serious PauL

Progressie front

Stats:

Leeftijd: 21
Trainingsjaren: 4
Benchpress: 110 kg 2 reps
Squat: 100 kg
Deadlift: 100 kg

Bicepsomtrek Links 39,5 Rechts 38,5
Vetpercentage: ~ 11%

Squat en deadlift pak ik niet zo zwaar. Heb m'n max nu eigenlijk nooit meer geprobeerd, ik doe ze zwaar en voel hem goed. Benchpress daar-en-tegen doe ik vaak maximaal.

Laatst maakte ik deze foto's na een work-out borst/triceps. Maakte alleen deze 2 omdat ik geen fotograaf bij de hand had. Binnenkort rug etc. Had nog wat oude foto's en was benieuwd hoe oud en nieuw naast elkaar eruit zou zien. Ben zeer tevreden!

Ciao!

Tips, opmerkingen etc. welkom!

Ps. foto links onderin is wat onscherp en geeft mss een wat vertekent beeld...
Werk aan je borst en traps zou ik zeggen. Je hebt wel grote schouders en je lats zien er ook goed uit.
 
@ Soltari: De laatste tijd heb ik maar af en toe traps meegepakt. Vanaf nu maar weer standaard in het pakket.

@ Guido 1987: Die max squat is 6x100

Bedankt voor de reacties
 
Beetje raar dat je minder deadlift dan dat je benched. Maar wel een goed fysiek maar voor 4 jaar nou ook weer niet heel bijzonder
 
ZOu grotere chest verw8en met wat je benched, en je deadlift is idd wel heel laag, armen ook niet indrukwekkend. Volgens mij is je rug wel goed, je ziet er wel breed uit en ook wel droog volgens mij.
Had wel stukken beter gekunt na 4 jaar
6.5 =7
 
Nee is ook niet heel bijzonder, maar dit gaat om het totaal plaatje. Train nu pas 2 jaar echt heel serieus en met kennis. Dat was voorheen niet, die jaren zijn ook wel te verwaarlozen dat weet ik ook wel. Als je praat over 4 Jaar serieuze training is geen spectaculair resultaat. Maar het is geen 4 jaar serieus.

Bovendien als je in 4 jaar 17 kg groeit mag je best tevreden zijn vind ik.
Tnx voor de reacties
 
Traps zijn niet te beoordelen op deze foto, hij spant zijn Lats aan.

dannyman, chest heeft voornamelijk te maken met aanhechting denk ik.


Maar die deadlift moet veel hoger!
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Serious PauL
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.766
Aantal reacties
9
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Collage4.jpg
Bestandsgrootte
124,9 KB
Dimensies
728px x 667px

Deel deze media

Back
Naar boven