1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

Crudesapphire

Progressie lente

Progressie lente, Doel zomer; Buik, triceps, bovenkant borst. Graag commentaar =)

Progressie lente
Crudesapphire, 26 mei 2009
    • Obeb
      Ik zou even een jaartje flink doorbulken!
    • KoRnAgE
      broek... gevaarlijk laag!
    • pash
      beetje gay chit die broek zo laag. maar ja borst mag voller vooral bovenkant en meer triceps
    • indigojup
      te gek zweetbandje,voor de rest niks speciaals te zien dat je traint
    • BadMF
      Kan je broek niet NOG iets lager, dan zien we niet alleen je schaamhaar, maar ook je piemol.
    • Soltari
      Haters, ziet er netjes uit hoor. Probeer wat meer massa erop te zetten..

En op 3 december 2008 trainde je ook al 6 maanden.. wil je hiermee zeggen dat je de afgelopen 6 maanden niet hebt getraind, of loop je te liegen en train je al 12 maanden?
    • Crudesapphire
      @ Soltari, Ik heb 6 maand niet behoorlijk getraind, wel eigenlijk gewoon in me zetel gehangend,

En jah de broek hangt laag om men buik mooi uit te laten komen [alsof ik de enige ben KUCH]

Dankje voor de niet haat reactie!
    • Moj0
      beetje g-y
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Crudesapphire
    Datum:
    26 mei 2009
    Bekeken:
    1.374