• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

XXL Nutrition
Progressie van Naturel 2009 tot begin 2010
L

Progressie van Naturel 2009 tot begin 2010

Huidige stats;
Eergister 22 jaar geworden.
Lengte: 183 CM
Gewicht: 122 kg / 14%
Krachtstats zijn irrelevant, ik doe aan bodybuilding geen powerlifting.

Op aanvraag van Pumped en Martinezzz26 wat progressie foto's uit de periode waarin ik met hen veel contact had over cycle's, protocols, trainingroutines en nutritie.

Momenteel zit ik één groeifase(Eind mei tot Juni) en nu alweer in de volgende groeifase en de doelstelling is daarna te cutten naar 118-120 kg bij 10% in December 2010.
super!
zeker voor je leeftijd
neem aan dat de benen ook op het zelfde niveau zitten?

De nieuwere updates die je graag wilt komen in December bro, ondertussen houden we contact ;).

Deze man weet wel het een en ander van trainen. Goeie progressie, volgende keer kuitprogressie erbij:) en nog gefeliciteerd met de verjaardag maat!

Desondanks alle goede reacties, nog een lange weg te gaan;), een 8.

Ik zie jou volgende week wel weer in Utrecht, kijken of je na anderhalf uur met mij jezelf nog de gym uit kan slepen.

ow kut je was jarig, nou wat later maar gefeliciteerd.
verjaardagen ben ik niet zo goed in.

Die 10 is trouwens volkomen terecht vindt voor de progressie.

Mooie progressie. Ik weet hoe hard je voor jezelf bent geweest om zover te komen. Ben benieuwd hoe je er nu voor staat.

Buff...me like :)

Misschien ergens gemist, maar ben wel nieuwsgierig wat de reden is dat je al op trt gaat.

Daar zit een goeie doordachte theorie over, moet je wat vaker rondkijken in de geavanceerde sectie van AAS Tremendes hahahaha.

ongelooflijk!
Wil in feite een 10 geven, maarja, aangezien je zelf vind dat je nog groter moet worden, aangezien je in groeifase zit, kan ik je maar stimuleren om 'jouw' perfectie te halen, die er imo al is...

Haha wtf als ik een filmpje post in allerlei van xfactor krijg ik een rode kaart en die spud blijft hier maar rondlopen XD

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Lean
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.663
Aantal reacties
31
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews