1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

inVorm

rechter stompie

Whoppa!

rechter stompie
inVorm, 3 apr 2013
    • erwin280
      BAM jonguh!
    • wesleyb8
      kijk, dat is nou een been :D
    • Skatermarvin
      Damn! Goede poten man!

Kuiten ook prima in orde!
    • inVorm
      Thx guys. Ben goed aan t dalen in vetpercentage, over paar weken ff verschil posten. Separatie komt er aan.
    • Ano_93_94
      Ripped wheels! vp 10%?
    • inVorm
      No way. zal t over een week of 2 is laten meten, mss dat ik dan net tegen de 10% zit maar t zal er om hangen.
    • Biobeast
      Goeie benen man! Wat meten ze?

Vind vooral je kuiten bruut
    • Ohoh
      Mirin'.

Ik heb zelf aardige benen maar vind het nog niet goed in contrast i.c.m. kleinere kuiten! dit is toch wel een mooi streef.

Puur calf raises?
    • TheRay
      Je bent in vorm man ...
    • Punjab
      Top gozer!
    • inVorm
      Zittende en staande calve raises vanuit verschillende hoeken. Doe vaak 3 sets recht, 3 sets Y, 3 sets X. Werkt zeer goed doe ik na een tip van m'n trainingsmaatje.
    • Ohoh
      Bedoel je met je tenen naar binnen en naar buiten??

Zelf deed ik dat ook.. maar je krijgt extra frictie op je gewrichten, ben er daarom mee gekapt.
      Zelf pak ik ze small en wijd. krijg je hetzelfde gewenste effect. maar goed! dit werkt voor jou :)
    • Yurium
      Zeer mooie kuiten gozert benen ook prima in orde! kan je me uitleggen hoe je die Y en X bedoeld bij calve raises, heb zelf weinig variatie qua kuiten en dit klinkt wel goed met de foto erbij haha !
    • inVorm
      Zoals ohoh hierboven beshrijft. X benen/Y benen ;)
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    inVorm
    Datum:
    3 apr 2013
    Bekeken:
    1.886
    Reacties:
    14