1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Stixxx

Resize_borst_1

Nog een beke meer borst trainen en het vet van de onderste buikspieren halen blijkbaar

Resize_borst_1
Stixxx, 14 apr 2005
    • Sport2000
      goeie armen wel, maar borst ziet er btj vreemd uit aan de onderkant, tijd geen flyes gedaan of gewoon achtergebleven vet? iig goed bezig
    • Stixxx
      Vet in geen geval, en ik doe elke borsttraining flyes...Ik denk da het een spier is of zo...
    • Nitro
      Borst ziet er vanonder precies wat ingezakt uit. Als ik jou was zou ik is een zonnebankje gaan pakken ;)
    • DvO
      Je borst is een zwak punt, verder wel netjes hoor
    • Ano_86
      Brede armen, je mss wa concentreren op borst ;)
    • Stixxx
      weet iemand hoe ik nog fotos kan uploaden? ik heb er nog 2 maar ik vind niet hoe ik ze kan uploaden :(
    • bur
      goede armen, schouders en borst stukkie minder.

je armen zijn vanuit deze positie gezien groter dan je schouders
    • markus
      Niet slecht stixxx, goede schouders
    • kevinlorenzin
      en hoe zit het met je beentjes?? train je die ook? verder netjes maar wel iets meer gaan richten op onderkant borst. succes
    • FrederX
      netjes, netjes !
    • Iguana
      Netjes wat is je bf hier?
    • Stixxx
      Benen train ik ook ja. Het volume is er nog niet echt maar je begint stilaan een aftekening van de medialis te zien.

BF weet ik niet juist maar ik denk rond de 11-12%
    • Sanca
      zeker niet slecht
    • beirke17
      goede bicep maar zou wat meer gaan voor schouder en de borst
      toch goed op weg:)
      greetz geofn
    • Conwa
      gewoon exact zelfde aanhechting qua borst als ik, maar die van mij is al wel wat groter gelukkig
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Stixxx
    Datum:
    14 apr 2005
    Bekeken:
    5.798
    Reacties:
    23