XXL Nutrition
result_work_out_0063
C

result_work_out_0063

dit is mijn resultaat na 5 maanden trainen
maar zoals je ziet , zeker aan mijn rechterborstspier, zie je dan het precies de vorm van een driehoek krijgt, daarmee bedoel ik die schuine spier, wat kan ik daar aan doen dat je dat niet blijft zien???
Dus dit is normaal? gaat het weg als ik mijn borstspieren meer ontwikkel? en hoe krijg ik het dan vanonder dikker aan mijn borstspieren zodat dit niet meer echt opvalt???
 
Als je meer massa gaat hebben zal je dat niet zo hard meer zien.
 
Als je je onder-borstspieren beter wil ontwikkelen moet je bankdrukken en ik denk ook net als Lenn dat als je meer massa hebt je het minder opvalt met je borst.
 
haha staat er nou "tihtu" = tieteh bij je borst?;)

basis is goed zo. nu doorbouwen.. borst ziet er wat raar uit maar kun je idd niks aan doen. misschien wat verminderen
 
ik denk juist hoe meer je je borst gaat ontwikkelen hoe meer je die driehoek zult zien want des te meer definitie krijgt je borst en dus zal ook de driehoekige vorm meer geaccentueerd worden
 
kabal dat klopt niet wat je zegt. meestal krijg je een dikkere borst tijdens een massaschema/bulkfase. dan zie je niet meer definitie. en het is hoe de spier en aanhechting loopt..ken je niks aan doen
 
voor onderkant beetje dippen lijkt mij en ik pak cross cable vanaf onder naar boven toe. en schuin naar achter liggen en dan dumbell press. zijn volgens mij wel aardige onderkant borst work outs. correct me if i'm wrong!
 
M
kvin da wel sjiek (uniek) heb da nog nooit gezien ma ik denk als ge uw spiere traind worde die dikker maar die schuine spier train je ook en word die ook dikkerweet het niet zo goed
 
mijn borst heeft het wel veel minder als ik ze niet opspan
maar ik hoop enkel dat het geen afwijking of zo is !!!!!!!!
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
cantero
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.990
Aantal reacties
12
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
Canon Canon DIGITAL IXUS 40
Opening
ƒ/2.8
Brandpuntsafstand
5,8 mm
Blootstellingstijd
1/30 seconde(n)
Flash
Off, did not fire
Bestandsnaam
result_work_out_0063.JPG
Bestandsgrootte
19,7 KB
Datum gemaakt
zo, 22 juli 2007 6:55 PM
Dimensies
341px x 455px

Deel deze media

Back
Naar boven