Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

visser

resultaat na halfjaar traine

1.76m 73kg bicep 40 voor vorige fotos zie gallerij

resultaat na halfjaar traine
visser, 28 jul 2005
    • lionel
      Netjes hoor. Ik zou je wel meer geven dan 73 kg.
    • Action Roy
      Huh.... ??? :eek: nette vooruitgang zeg, post je trainingschema een ff :p
      goede genen in ieder geval
    • Adema
      Hoe zit het met de benen? Wat zijn je squat/deadlift-stats en hoeveel meet je erop?
      Ik ben nl. ook 1.76 bij 73-74kg(laag bf), maar m'n armen zijn toch een cm of 4 kleiner.
    • ECLIPSE
      gruwelijk die doeken op de achtergrond.. mooi resultaat.. heb je een before/after foto? :P
    • Sboy
      netjes en als je naar de rets van je fotos kijkt! goede vooruit gang
    • ZoutZak
      goede borst!
    • DutchVince
      Erg goede progressie als ik dit vergelijk met je foto's van 6 maart !
      Knap hoor !
    • johanheeze
      ziet er cool uit man!
    • visser
      ja men benen daar ben ik aan aant werke,heb recent nog een operatie gehad aan de knie,nu kan ik al een maand weer benen trainen,maar de kracht is nog niet helemaal ok.
      squat 8x 100
    • visser
      mn trainingsschema; maandag borst-tricep dinsdag schouders woensdag rug bicep donderdag borst tricep vrijdag schouders en dan maandag beginne me rug bicep zo dat het verderloopt,dat was wel zonder men benen nog,omdat ik die nog niet kon traine.nu schema sinds een maand maandag rug bicep,dinsdag schouders,woensdag borst tricep,donderdag achterkant benen ,vrijdag voorkant benen
      maar mijn trainingspartner die wisselt altijd maar van dagen enzoo,is nie echt vast schema en ik volg em dan ee
    • Purple
      Gaat goed :D
    • teddybeer
      geweldige body. maar heb je nu al een nieuwe foto, met nog meer vooruit gang
    • klusmier
      netjes hoor !
      ;)
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    visser
    Datum:
    28 jul 2005
    Bekeken:
    4.660
    Reacties:
    25
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie