1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

rigo112

rigo

na 8 maanden thuis trainen. Ik ben van de 70kg na 84kg gegaan nu momenteel 80kg maar een stuk droger. Heb helaas geen begin foto.(armen zijn van 33 naar 41cm gegaan)

rigo
rigo112, 19 jun 2006
    • SHUTTERSPEED
      netjes alleen lijkt borst achter te lopen maar komt denk ik ook door voorover gebogen pose
    • spiertje16
      Wat is je lengte dan?
    • markus
      Mooie vooruitgang in 8 maanden van van 70 naar 84 kg. Toch mis je wat massa,misschien ben je heel lang?. Borst en schouders lijken wat achter te lopen.
    • davedejong
      bovenkant borst , rest netjes
    • purepower
      ai ai

links en rechts scheelt nog al wat, probeer alles met losse dumbels te doen en geen barbell.
      vleugels zijn denk ik wel jou pluspuntje..

voor die 8 maand een 7,4
    • Jonko
      snel gedaan :)
    • rigo112
      ik ben 1.79m, mijn borst is best netjes komt denk ik door de foto dat hij wat minder lijkt.
    • purepower
      als je borst netjes is post even een andere foto dan, want dan doet deze foto je borst zeker geen eer aan.
    • prophet-
      "links en rechts scheelt nog al wat, probeer alles met losse dumbels te doen en geen barbell."
      Hij spant zijn linkerarm niet echt aan. Denk dat ze daardoor verschillend lijken...
    • Mattgyver
      ik geloof veel, maar dat zijn geen armen van 41 centimeter! Leg je die centimeter onder je oksel of zo?
    • Tim19
      ja het scheelt behoorlijk, onderarm ook, en ze zijn 41?? stuur een goeie foto..
    • Outer
      Niet slecht voor zo'n korte tijd.
    • rigo112
      ze zijn echt 41cm maar hier zijn ze niet echt aangespannen en je kijkt er ook bovenop, zal wel eens een duidlijke foto van mijn armen maken
    • Demonsquad
      1 cm per maand erbij?
      netjes hoor al geloof ik niet dat ze in 8 mnd tijd 8 cm gegroeid zijn.
    • keesie123
      netjes voor 8maanden trainen van mij een 9
    • Balboa18
      dat geloof ik ook niet. in 8 maanden 8 cm bij.
    • mass_builder
      redelijk droog, volgens mij heb je ook wel lats, maar eerlijk gezegd zuigt de pose, en komt de borst nog beroerder uit dan hij daadwerkelijk is, post dus nog eens een pic
    • Ano_1976
      WTF is dit hierboven nu weer voor een beoordeling , Combat arnold prutser,
      een 10 om te compenseren
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    rigo112
    Datum:
    19 jun 2006
    Bekeken:
    3.722
    Reacties:
    39