MuscleMeat
Rob G
Foto Contests

Rob G

Verhaal:

Beste forumleden. Ik ben Rob en train nu zo'n 10 jaar met wisselende intensiteit. Ik ben begonnen met een kleine 52 kg bij een vet% van een kleine 6%, niet je doorsnee kleerkast kan je wel zeggen. Mijn grote broer en all-time hero ging al geregeld naar de sportschool, en dat was al goed te zien aan zijn (genetically privileged ;)) chizzled abs & tight chest. Toen ik de eerste blikken van verbazing en afgunst op de gezichten van mensen zag toen ze hem aanschouwde tijdens het zwemmen wist ik het: die blikken wil ik ook opwekken! Ik wilde ook blikken van walging, pure jaloezie en een diverse collectie aan squirtfontijnen die de lucht in knallen wanneer ik over het strand loop, en niet alleen door mijn massieve schlong die als een reusachtige mooseknuckle aftekend in mijn veels te strakke bikkembergs zwembroek. Dit was een nieuw doel voor mij, ik ga gespierd worden, shit just got real...

Vanuit daar is het een lange weg geweest met vallen en opstaan die ik nooit had af kunnen leggen zonder DBB, want er zijn veel momenten geweest dat ik bv tijdens mijn stage na het lunchen met collega's op de plee nog een pak droge brinta stond weg te rammen en dacht: Rob, wtf ben jij aan't doen?! Haha, je moet ooit tot extremen gaan om er extreem uit te zien...

Stats:
1.78m
81kg
8%

Ik ben vooral BB gericht in de zin dat ik massa voor kracht plaats, maar maar doe dit zeker niet alleen door in de gym pompsetjes te maken in de biceps curl machines. Ik train graag met hoge intensiteit en een redelijk hoog volume. Zoals in mijn log te lezen is ben ik het afgelopen jaar begonnen met WSB en ook eindelijk eens aan de cardio gegaan, en deze combo is echt killer voor mij. Naja, de pics zijn het resultaat, dus oordeel zelf. Veel succes aan de anderen afgetrainde mofo's hier want er zitten wat beeschten bij dit jaar,

Rob
goede massa en zeker goed droog ook vet die lijnen over je schouders
 
Hoezo benen die tegenvallen , die pose doet z'n quads ook niet tot z'n recht komen. Ik vond juist dat z'n benen goed waren.
 
Streven voor mij. Verder veel aan je uitwijdingen over WSB gehad en je weet waar je mee bezig bent. Ook in acht nemend hoe je ook anderen hebt begeleid zoals Micky V, een 10.
 

Media informatie

Categorie
Contest 2010
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
10.185
Aantal reacties
41
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Rob_G.jpg
Bestandsgrootte
173,9 KB
Dimensies
1299px x 1426px

Deel deze media

Back
Naar boven