Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

Foto Contests

Rob S.

Rob S.
Foto Contests, 1 aug 2011
    • B&F
      Boom Baby! :D

-Leon
    • bricks
      Thick lean mass. respect!
    • M13
      Meeste massa en het grootst.
    • wwe
      Fucking huge
    • mack10
      Hele goede benen ook erbij!
      Respect
    • Gaspar Gomez
      gefeliciteerd met de prijzen alvast
    • Rah Rah Man
      Brutaal fysiek man.
    • Mahatma
      Op eenzame hoogte imo.
    • D77
      Buffe kerel, had ook graag je abs willen zien.
    • Ano_1981
      Serieus fysiek, serieuze jongen. Geen praatjes maar doen. Prima.
    • train and gain
      Mooie fysiek en winnaar 2011. Waarom een vest aan op de foto, had je misschien beter meteen abs kunnen showen;)
    • willem9
      Zonder de twijfel de winnaar. Al had je wat betere foto's kunnen posten imo.
    • bascross
      Beste fysiek.
    • grotesjaak
      overall de beste deelnemer. Rob, als je wat meer energie zou steken in goede foto's dan was de overwinning sowieso in the pocket...
    • 08Dennis08
      Fuck je hebt die benen goed bijgetrokken.
    • Rob S.
      Mijn vriendin zou de foto's maken, maar haar opa is helaas een paar uur voor de shoot overleden waardoor dat uiteraard niet meer ging. Is dus helaas niet helemaal gelopen zoals geplant. Betere foto's zal ik komende week nog maken als de begrafenis achter de rug is.
    • NicksoN90
      Nice heel ziek lichaam. Maar idd hoe minder kleding hoe beter
    • markrot
      vind vooral de foto rechtsonderin erg mooi, hele mooie proporties van traps, schouders armen en chest

enige jammer vind ik dat je geen pose hebt gekozen waar je goed de buik op kan beoordelen, die heb je nu een beetje weggemoffeld in deze foto's, en van wat ik kan zien oogt de taille wat groot. daarom durf ik net niet de 10 te geven
    • Galen
      Niks op aan te merken, compleet plaatje. Super.
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    Contest 2011
    Geüpload Door:
    Foto Contests
    Datum:
    1 aug 2011
    Bekeken:
    11.563
    Reacties:
    186
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie