AndroidHealthClinic
rug 2 gespannen, na korte bulk van 2weken (4kilo) erbij
sexytrunks

rug 2 gespannen, na korte bulk van 2weken (4kilo) erbij

  • Like
Waarderingen: Andros
Testosteronbom 72kilo bro maar gewicht zegt natuurlijk niks. Ik zag er huge en op mijn best uit toen ik 68kilo woog overlaatst hopelijk kom ik nu nog droger na 2weken op 500gram carbs te zitten, daarvoor at ik maar 50gram max. Ik zat vast en geraakt niet onder de 6% bf, nu zou ik normaal snel terug naar de 6% moeten geraken en zefls lager ik ben benieuwt al van maandag bezig en al 2kilo eraf zonder cardio
 
72 kg op jouw lengte met dat VP is toch super? Doe zo verder man, voorbeeldfysiek voor mij. Ik zit op +-83kg (1m74) maar mijn VP ligt op 15% ongeveer. Stoor me enorm aan mijn buikvet!
 
Testosteronbom De zomer kan er al in mei zijn bro, dus herpakt u en werk er nu aan voor het te laat is. op 10% kan je zo komen bro met low carbs high protein dieet gewoon doen bro je komt er echt binnen de 4weken zonder cardio zelfs als je veel supersets en dropsets doet met minimaal rust tussenin, ik heb ooit op mijn lengte 87.5kilo gewogen bro zie eens wat er af is om droog te komen, dus het is idd niet makkelijk het spel bro
 
Nice wijdte man! Op hoeveel bf stond je dan wel op die 87.5kg, hoog neem ik aan?
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
sexytrunks
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.609
Aantal reacties
10
Beoordeling
5,00 ster(ren) 1 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
IMG_2588.JPG
Bestandsgrootte
95,1 KB
Dimensies
720px x 960px

Deel deze media

Back
Naar boven