AndroidHealthClinic
Ari70

Rug 27 juli 2006

• Media owner Ari70
  • Datum plaatsing
Foto van net na de vakantie : ben speerwerper en train meer Powerlift gericht dan BB (eigenlijk totaal geen BB) ik train als ondersteuning voor het speerwerpen en men record daarbij is 60 meter (800gr)

foto is niet erg symmetrisch zie ik nu maar okay.. eerst foto van men rug ooit (was meer om te zien hoe bruin men rug is geworden na 2 weken vakantie)

PR's
BP: 95
SQ: 140+
DL: 170
Pull over BB: 60

stats: BW: 83, Length: 1.80 meter, BF:~12/14, Age: 19 jaar
2,5 jaar terug: ben begonnen op 68 kilo, ik houd ook een log bij in de Powerlift sectie

en al ruim een jaar niet in gewicht gestegen voor het speerwerpen. (massa=traag). Kan wel iets aan komen, maar duurt dan even voor je het gevoel terug krijgt.

nou nou, om nu een 9 te geven voor deze rug.

ik vind het helemaal niet zo spectaculair om eerlijk te zijn...

en ligt het aan mij of heb je een beetje een afstaand schouderblad (scapula alata?)

Die 9 is inderdaag HOOG, dat ik een afstaand schouderblad heb of lijk te hebben kan inderdaad. ik kan sinds 1,5 jaar niet meer goed op mijn zij liggen. Ook doet het pijn als ik 's ochtends wakker word als ik dit wel heb gedaan. Er zit een kleine ontsteking in men linker schouderblad. Hier krijg ik binnenkort wat medicijnen voor. Maar in rust staan mijn schouderbladen gewoon gelijk aan elkaar hoor (symmetrisch)

mijn rechterarm is wat hoger opgetrokken dan mijn linker (nooit geposeerd of iets dergelijks)

Hey Ari

Ben niet echt onder de indruk van je rug maar wel van je 60 meter speer. Ik neem aan dat je dus ook meestrijd op Nk's enzo dan zal ik je hoogst waarschijnlijk nog wel een keer zien.
Ow en ik heb ooit 52 meter geworpen toen ik 17 was (700 gram)

Nope ik ben linkshandig :) Gooi met rechts 45.98 ;)

Dat met die NK's komt wel goed. Afgelopen NK ben ik geblesseerd geraakt in de warming-up dat was een van de Verschrikkelijkste momenten die ik ooit heb meegemaakt..

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Ari70
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.776
Aantal reacties
15
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews