1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

Haye

Rug, geen pose gewoon voor het album

Vandaag eens even een foto geschoten zonder belichting waarmee al het detail verloren gaat. Geen pose, gewoon zomaar

Rug, geen pose gewoon voor het album
Haye, 11 jan 2013
    • Raoul91
      Vreemd hier heb je in mijn ogen veel meer definitie!
    • maxbiaggi
      zo sta ik er ook altijd gewoon bij :-P
    • Haye
      Haha wil mijn galerij ff wat meer opvullen, dus dan komen er ook dit soort foto's voorbij ;) zodra de cut klaar is, is het tijd voor normale poses
    • Cyc
      Dit is niet zonder maar juist met belichting, shaduweffect doet dan wel wat. ziet er verder wel goed uit
    • Haye
      Zeg ook niet dat het zonder belichting is ;) maar zonder belichting die ervoor zorgt dat al het detail weg is!
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Haye
    Datum:
    11 jan 2013
    Bekeken:
    2.555
    Reacties:
    5