XXL Nutrition
Rug na korte 2weken bulk
sexytrunks

Rug na korte 2weken bulk

Wilmink Thanks maat, als ik het nu kan vasthouden en droog krijg dan gaat het goed komen :) Ik ben al in mijn 3de dag cut bezig als ik gedaan heb zal ik ter vergelijking nog een foto zetten met dezelfde positie eens zien of ik dan veel kwijt ben of niet gaat een leuke uitdaging worden
 
sexytrunks Een echte brede V-vorm. Dat is pas het einddoel van velen hier denk ik. Natuurlijk als al de rest in evenwicht is. Mooie foto. Brede schouders/ smalle taille. wie zou dit niet willen? ;)
 
Andros Thanks bro, Wel veel vocht aan mijn taille maar die raak ik zo op 2weken kwijt :) Ik ben al 2.5kilo op 4dagen met dieet en supersetten en drosets afgevallen. Geef mij nog een paar weken en ik zet er hopelijk foto's op 5% en lager op
 
sexytrunks Mag ik je advies? Ik heb wat vet op mijn buik. Zal ik eerst het vet wegwerken met dieet en training of eerst bulken en dan cutten (rekening houdend met het feit dat ik voorlopig geen biceps en rug kan doen door mijn blessure) ? Dank bij voorbaat ;-)
 
Cutten bro 100% dat!!! Zeker omdat je al geen biceps en rug kan trainen dus kan je perfect benen en cardio als cardio gebruiken, benen zijn de grootste spieren in't lichaam dus je verbrand er ook het meeste mee. Het is ook bijna zomer bro dus waarom bulken? En dan nog half bulken dat dat je uit proportie lijkt omdat je geen biceps en rug kan doen bro. Zou zonde zijn bro. Lekker cutten bro en zo laag mogelijk in vet geraken en daarna sterker terug komen en met je lage Bodyfat lean bulken
 
sexytrunks Doe op dit moment vooral mijn borst + triceps en mijn benen + cardio (20 tot 30 minuten steppen elke dag) en ik let ook op mijn eten. ik ga niet minder eten dan mijn dagelijkse behoefte maar het cutten zit vooral in wat ik juist eet en de cardio.
Bedankt voor je advies man. Je bent een toffe kerel ;-)
 
Andros Super bro!!! Volhouden en een gouden raad als ik dat mag geven... Cardio per week met 5 tot 10min verhogen zodat je progressie blijft boeken en zelfde met uw krachttraining elke week 1 oefening per spier erbij doen van 4sets succes bro!!! Opgelet niet teveel ineens doen of je gaat na een weekje nog meer moeten doen om resultaat te zien en dan ben je een deel van je dag in de gym goed kwijt :)
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
sexytrunks
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.350
Aantal reacties
14
Beoordeling
5,00 ster(ren) 2 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
IMG_2587.JPG
Bestandsgrootte
98 KB
Dimensies
720px x 960px

Deel deze media

Back
Naar boven