1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
verb

rug

rug
verb, 25 apr 2010
    • verb
      rug, men zwakke punt.
    • kwarko
      Vind behoorlijk netjes hoor vooral je armen vallen me op ziet er massief uit!
    • hatchet
      Denk dat je pose nog iets beter kan.
      Maar als dit je zwakke punt is, damn
    • verb
      poseren is idd niet mn sterkste punt...
      en rug is qua wijdte mijn zwakste punt. Er zit voldoende massa op, er zit voldoende kracht in, maar qua wijdte stelt hij niets voor imo... Heb hier al foto's gezien van kerels die 20kg minder wegen dan ik en toch een veel deftigere V hebben... deprimerend :)
    • Stunna
      beestachtige armen. en flinke massa op je rug man!
    • Gamemaniak
      Zie er goed uit, maar goed poseren scheelt ook veel. Je draai volgens mij je armen teveel naar voor toe waardoor het minder wijd lijkt. Een 9 omdat er altijd ruimte is voor verbetering:)
    • Yates
      Ik vind eerder je benen een wat zwakker punt maar zeker een topfysiek!
    • YannickLB
      Yates, maar kijk dan naar zijn andere foto..
      benen lijken op deze foto niet zo veel, maar daar gaat et niet om.
      ot: misschien niet gruwelijk wijd.. maar wel gruwelijk dik!
      en die armen zijn ook veel bruter dan ik dacht van die andere foto.
    • tremendes
      Hahaha dat heet bigorexia kerel!

Niets mis met je rug hoor, top!
    • P8rb
      Deze foto illustreert wel mooi dat je op basis van een UB foto geen oordeel over de been kunt vellen.
    • corpaul
      doe mij ook maar zo'n zwak punt
    • loastres
      probeer eens je hoofd meer naar achter te buigen, armen iets meer naar voor, zal er stukken beter uit zien qua pose.

maar fysiek is natuurlijk top
    • Big-T
      Dat is niet slecht voor een zwak punt, maar pose is niet zo goed dus ik hou het op een 8je.
    • MaxB
      damn, zit weer meer massa op of niet?
    • B0dyguard
      stfu aub met je geklaag je hebt monstergenen...
    • Anoniem_1973
      Jemig kerel. je bent huge. Flink massa op je rug man. En lekker droog ook. Petje af. Zeker voor de 3 jaar dat je traint.
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    verb
    Datum:
    25 apr 2010
    Bekeken:
    3.953
    Reacties:
    22
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie