1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

Legend94

Rug

mijn rug na 8 maanden trainen ongeveer , ga binnenkort bulken.

Rug
Legend94, 26 aug 2010
    • Poppin
      Probeer je rug te spreiden ipv je schouder bladen tegen elkaar te duwen. En je schouders/armen verder naar achter overhellen, dan komt alles beter uit:D
    • pat82
      Netjes !
    • baksteen123
      binnenkort ga je bulken? Wat heb je tot noch toe gedaan dan?
    • Legend94
      hard getraint en alleen maar shakes gehad niet echt om mijn voeding gelet :( , waar ik eigenlijk al veel eerder meer moest zijn begonnen!
      Poppin zal ik de volgende keer is proberen en vast bedankt voor het commentaar allemaal!
    • washandje
      Hoe oud ben je? Hoeveel shakes dronk je op een dag?
    • Legend94
      ik ben 16 en ik dronk er denk ik 2 per dag. ik nam niet iedere dag in alleen bij rust dagen 5 dagen in de week ofzo.
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Legend94
    Datum:
    26 aug 2010
    Bekeken:
    1.024
    Reacties:
    6