Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

RalphDH

Rug29

Rug29
RalphDH, 11 jul 2006
    • jimi
      waar knijpen mensen altijd hun rug bij deze foto's
    • Gunsy
      Kan er niet veel over zeggen. Volgens mij is er wel massa, maar ook een boel vet.
    • Mattgyver
      Dit is een wat minder geslaagde foto dan die andere (front). Kan hier niet zo goed over oordelen
    • seagal
      om die 1 te compenseren.. want dat slaat nergens op vuile nerd

Zie wel massa. maar probeer een betere pose te doen
    • RalphDH
      @ Gunsy ja idd nog veels te veel vet naar me zin ben hard aan het cardio-en.
      ik durf me vetpercentage nog genees te gaan meten......
    • Mastermind
      Qua massa vind ik het er redelijk uit zien, echter mag het vetpercentage wel wat minder naar mijn mening. Zodat de spiermassa er beter uit komt. Echter weet ik natuurlijk niet je trainingsdoel van dit moment. (cutten of massagainen).

En Koubaisy: als je een reactie op iemand geeft, doe het dan serieus, ga niet van die rare onzin punten geven! Verwacht jij dat mensen jou ook serieus gaan nemen als jij een vraag hebt, als je dit soort onzin post?
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    RalphDH
    Datum:
    11 jul 2006
    Bekeken:
    2.546
    Reacties:
    14
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie