Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

Walnut

Ruggetje

Langzamerhand best content met de breedte, nu nog een paar kg massa erop.. work in progress!

Tags:
Ruggetje
Walnut, 13 feb 2016
    • Beoordeling:
      5/5,
      Marc100
      mooie rug
      Walnut vindt dit leuk.
    • shadytest
      Wat weeg je en hoe groot ben je?
    • Vieze jij
      white knight alert :rolleyes:
    • Walnut
      Vieze jij vindt dit leuk.
    • o eilering
      Ik zou echt eens overwegen om te gaan eten, je bent echt heel skinny... 10kg massa erbij en dan begint het mooie basis te worden
    • Walnut
      @o eilering Mooie reactie op een foto van een jaar geleden :roflol:
      Worth noting: op de foto 80kg (zoals in de omschrijving staat). Een maandje of twee later was dat 85kg. Daarnaast was ik op deze foto reeds 4 maanden bezig in de gym met een startgewicht van rond de 75kg. Taille hier zal rond de 75cm hebben gezeten, bovenarmen 39 of 40cm. Gedurende de periode dat ik hier bezig was, heb ik met de grootste moeite een dieet van rond de 3500kcal gevolgd met prima macro's etc., eetlust is niet mijn sterkste punt.
      O ja, had ik al gezegd dat ik 1.95m ben? Dat vertekent het ook wel wat natuurlijk.. al met al een rare reactie van je.
      o eilering vindt dit leuk.
    • o eilering
      @Walnut Ik zie het ja een jaar geleden... Beetje domme reactie dan van mijn kant.... voor 4 maanden en 1,95m is het netjes dacht dat je al veel langer bezig was. Is het niet tijd voor een update foto ben wel nieuwsgierig. Wat zijn je huidige stats dan?
    • Walnut
      @o eilering Huidige stats is -10kg in een halfjaar met een rugblessure. Back @75kg. :D
      o eilering vindt dit leuk.
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Walnut
    Datum:
    13 feb 2016
    Bekeken:
    1.065
    Reacties:
    8

EXIF-data

Bestandsgrootte:
    753,1 KB
    Mime-type:
    image/jpeg
    Breedte:
    2049px
    Hoogte:
    1885px

Nota: EXIF-data wordt opgeslagen bij geldige bestandstypes wanneer een foto wordt geüpload. De foto is mogelijk aangepast sinds de upload (geroteerd, omgedraaid, bijgesneden enz.).

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie