1. Ontzet Notitie
Tommyboy

rugje

rugje anno 2006 in me eigen huisje nu lalalala

rugje
Tommyboy, 7 apr 2006
    • atl
      je moet u rug opentrekken niet bijeen duwen voor de rest nog veel werk aan de armen en rug zelfs
    • teddybeerke
      Denk dat je pose niet heel goed gelukt is maar goed bezig ben je aan het cutten??
    • Peoples
      Tommy goed bezig man! Stukken beter als eerst, goeie schouders!
    • seagal
      best bruut!
    • BodyGainer
      goed bezig hoor
    • Buffster
      goede massa, maar slecht geposeerd
    • brambo
      idd slechte pose.maar ziet er goed uit naar mijn mening
    • mass_builder
      bad pose, good body
    • noortje
      keep on going
    • lionel
      Goed man, dikke vooruitgang zo te zien.
    • virtual70
      ziet er netjes uit hoor
    • prophet-
      stats enzo?
    • gokupado
      mmm ziet er goed uit. Probeer als je rug traind van wijd naar smal te gaan.
      daarmee bedoel ik pak een wijde oefeningen en daarna een smalle zo zorg je dat je rug dikker wordt. dus voller en maak hem vol door herhalingen
      de doordbloeding moet optimaal zijn probeer als je rug traind te beginnen met chinnen van de achter kan van je rug.
    • 2Ripped4U
      Denk dat je body aardig ontwikkeld is alleen komt dit slecht tot zij recht door je pose en lichtinval. Ga zo door.
    • Equelsor
      Ik vind de pose niet bij voorbaat slecht.. brengt de dikte er juist goed uit.

Verder een heel net fysiek (Y)
    • hilo
      begint er zeker op te lijken kerel, goede vooruitgang te zien.
    • Kenjie
      proper !
    • markus
      Heel netjes, vooral schouders erg goed
    • Tommyboy
      de dikte komt er zo wel goed uit denk maar het is dus eigenlijk een dubbele biceps achter toch?! had eigenlijk een rugpose moet doen ja ..en dan maak je je rug zo wijd mogelijk maarja ...heel erg bedankt voor de reacties ..greetz
    • metal_chris
      ziet er goed uit zeg, mooie lijnen en mooie v-shape , keep on going
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Tommyboy
    Datum:
    7 apr 2006
    Bekeken:
    19.413
    Reacties:
    42
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie