AndroidHealthClinic
Ruim anderhalf jaar geleden
DutchVince

Ruim anderhalf jaar geleden

Totaal verpapt
het gaat in deze serie om de progressie die ik gemaakt heb. Ik ben er nog lang niet, maar het verschil tussen nu en mei 2003 is duidelijk. Dus kijk ook naar de andere foto's!

mei 2003: totaal ongetraind en veel te veel buikvet. Zo ziet een 43 jarige ecto er dus uit als hij nix aan zijn lijf doet...

zomer 2004; 10 kg vet kwijt en na enige maanden dagelijks optrekken (ik begon met 2 x ! ik kan nu 25 x) en opdrukken (van 10 tot 50 x)

Feb 2005: het begin is er!
 
Dit is maximaal ecto, zeg, ook in de tuin werken is niet je dagelijkse bezigheid zo te zien.
Leuk om te zien dat hier nog een sportlijf van gemaakt kan worden, en dat doe je echt goed.
Trouwens netjes, 25x achter elkaar optrekken, je bent natuurlijk wel lekker licht nog, dat scheelt ook wel wat.
 
>Dit is maximaal ecto, zeg, ook in de tuin werken is niet je dagelijkse bezigheid zo te zien.
Erg he! Ik lijk daar op Slampampus die ene romeinse soldaat uit Asterix en Obelix, die met die bezem!

>Trouwens netjes, 25x achter elkaar optrekken.
Tjsa, dat heb je met 70 kg... Je bent erg sterk voor je gewicht. Altijd lachen bij weddenschappen !
Mijn leeftijdsgenoten komen niet verder dan 3 of 4 keer...
Full dips (tot je niet lager kan omdat je schouders onder je handen komen) 3 sets van 15 reps...
Tegen de tijd dat ik de 80 kg lichaamsgewicht ga halen zal het wel afgelopen zijn met die pret !
 
Ja, kijk, 70Kg.
10 jaar geleden toen ik regelmatig ging rotsklimmen en hier ook wekelijks speciaal voor trainde woog ik 83Kg en kon ik me ook zo vaak optrekken, nu dat ik 102Kg ben en meer in de 8-10 reps range train gaat me dat niet meer zo lekker, kom nu nog maar aan de 20x in een set.
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
DutchVince
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.394
Aantal reacties
6
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
10597IMG_2279.jpg
Bestandsgrootte
38,5 KB
Dimensies
500px x 582px

Deel deze media

Back
Naar boven