MuscleMeat
s0lar 19/9/2006
s0lar

s0lar 19/9/2006

Stats: 22jaar, 1m79, 72kg, BF volgens weegschaal 14%.
Ik speel al 4jaar badminton en mijn doel is om mijn gewicht ongeveer gelijk te houden, mss 2kg bij, maar vetpercentage naar omlaag te krijgen tot een 10% ofzo.
Verdomme wat geil!!!

j/k

Geen beoordeling, succes met trainen, nog veel werk aan de winkel. Hard werken en je komt er wel, je doel is zeker haalbaar.
 
als je je doel met badminton wil halen zal je over 10 jaar nog deze look hebben..wil je wat gespierder worden moet je als de donder aan ijzers gaan trekken en vreten!!!en niet nu al over je vetpercentage zitten pielen..succes
 
Denk als je lager in je vet% dat er dan weinig overblijft. Zou er toch wat spiermassa aanplakken
 
Ik zou graag nog wat beter worden in badminton, ik ben de voorbije jaren al fel verbeterd, maar elke kilo dat ik daar meer moet meezeulen, maakt het me moeilijker. Nu probeer ik dus mijn BF een stuk lager te krijgen, door een goed voedingsschema, dat ik ook heb gepost. Zodra ik op 10% zit, kan ik wat proberen aankomen tot 75kg en dan zie ik wel verder. Meer dan 75kg is te veel als ik wil vooruitgeraken tijdens een badmintonwedstrijd.
 
Hoe kan je dit nou een 7 geven? Niks negatiefs tegenover solar maar dit verdient imo niet meer dan een 5.. succes met je verdere progressie
 
Badminton is een explosieve sport net als sprinten en krachttraining is een zeer goede combinatie. Verder staat hier zeer veel informatie over goede voeding.
 
voor een badmintonner zul je misschien een goddelijk lichaam hebbe.. maar dit is een bodyduilding site dus vandaar mijn 5.
 
sOlar, imo is het een heel goed idee om op fora als deze informatie te komen zoeken voor je sport. Al heb ik het idee dat hier posten van je foto niet veel meer zin heeft dan het hebben van een referentie voor bijv het einde van het komende jaar. Deze foto sectie is bedoeld om fysieken te beoordelen vanuit BB oogpunt en in die zin heeft je lichaam, muv van een duidelijke aanleg voor goede kuiten, eigenlijk nog niks te bieden.

Het off-season is erg geschikt om mbv KT (krachttraining) je prestaties omhoog te stuwen, als je weet hoe je kunt en moet trainen, eten en slapen. Te weten komen hoe je kunt trainen is een kwestie van VEEL lezen/luisteren/kijken, hoe je moet trainen een kwestie van ervaring.

Badminton is een snelle sport (volgens mij toch snelste zaalsport?) waarin je veel kunt hebben aan krachtige benen, een kanon van een midsectie en gezonde schouders. (dus niet gaan bankdrukken als een wilde imo!!)
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
s0lar
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
9.090
Aantal reacties
37
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
Canon Canon PowerShot A510
Opening
ƒ/2.6
Brandpuntsafstand
5,8 mm
Blootstellingstijd
1/60 seconde(n)
Bestandsnaam
ikke-19-9-2006.JPG
Bestandsgrootte
56 KB
Datum gemaakt
di, 19 september 2006 11:37 PM
Dimensies
765px x 1331px

Deel deze media

Back
Naar boven