MuscleMeat
s0lar 19/9/2006
s0lar

s0lar 19/9/2006

Stats: 22jaar, 1m79, 72kg, BF volgens weegschaal 14%.
Ik speel al 4jaar badminton en mijn doel is om mijn gewicht ongeveer gelijk te houden, mss 2kg bij, maar vetpercentage naar omlaag te krijgen tot een 10% ofzo.
Verdomme wat geil!!!

j/k

Geen beoordeling, succes met trainen, nog veel werk aan de winkel. Hard werken en je komt er wel, je doel is zeker haalbaar.
 
als je je doel met badminton wil halen zal je over 10 jaar nog deze look hebben..wil je wat gespierder worden moet je als de donder aan ijzers gaan trekken en vreten!!!en niet nu al over je vetpercentage zitten pielen..succes
 
Denk als je lager in je vet% dat er dan weinig overblijft. Zou er toch wat spiermassa aanplakken
 
Ik zou graag nog wat beter worden in badminton, ik ben de voorbije jaren al fel verbeterd, maar elke kilo dat ik daar meer moet meezeulen, maakt het me moeilijker. Nu probeer ik dus mijn BF een stuk lager te krijgen, door een goed voedingsschema, dat ik ook heb gepost. Zodra ik op 10% zit, kan ik wat proberen aankomen tot 75kg en dan zie ik wel verder. Meer dan 75kg is te veel als ik wil vooruitgeraken tijdens een badmintonwedstrijd.
 
Hoe kan je dit nou een 7 geven? Niks negatiefs tegenover solar maar dit verdient imo niet meer dan een 5.. succes met je verdere progressie
 
Badminton is een explosieve sport net als sprinten en krachttraining is een zeer goede combinatie. Verder staat hier zeer veel informatie over goede voeding.
 
voor een badmintonner zul je misschien een goddelijk lichaam hebbe.. maar dit is een bodyduilding site dus vandaar mijn 5.