XXL Nutrition
Sannneee
Foto Contests

Sannneee

Forumnaam: Sanneee
Bodystats begin contest:
76,6 kg
27,6%

Bodystats einde contest:
75 kg
vet% geen idee, degene die het normaal meet was er niet en de andere meting klopt volgens mij niet.
Laten we het op 27% houden.
Doel = niet behaald. Wilde 74 kg met 25%.. Helaas.
Er moet nog een klein verhaaltje bij tja wat kan ik zeggen.. Beetje matige resultaten vind ik zelf maar maakt niet uit. Voel me wel beter en iets dunner en daar gaat het om. Ik ga gewoon verder met m'n eetschema en trainingen dus het komt vanzelf. Zal later dit jaar weer eens wat foto's posten als er wat meer resultaat te zien in!
Iedereen bedankt voor het volgen en voor de leuke comments, ik ga weer verder loggen in de Powerlifting sectie bij m'n eigen log.

Groetjes Sanne
  • Like
Waarderingen: Anon991
Je moet niet te negatief over jezelf zijn, je ziet het zeker aan je buik en je benen dat je er je werk hebt ingestopt en je zet toch iedere keer weer goeie trainingen neer, ik denk dat het feit dat je niet gewoon bent om te posen er ook wel wat aan zal doen
 
Ik zou je graag een hoger cijfer willen geven, San. Maar ik ga mezelf niet verloochenen en geef je daarom een 7. Is nog steeds aan de hoge kant
 
Omdat je altijd monstertrainingen neer zet! Maar ik had jou graag super ripped willen zien..
Eigenlijk een 6,5..maar toch maar afgerond naar een 7;)
 
Niet heel veel verschil, maar toch wel iets bij je buik/armen en volgens mij ook wat meer massa op je benen. :)
 
Had ook meer van je verwacht Sanne, zeker doordat je er zo serieus mee bezig was, o.a. met cardio. Gewoon doordoen he :).
 
Ik zie duidelijk vooruitgang in de buikstreek. Dus ga zo door zou ik zeggen. Aangezien het een beach contest is kan ik je helaas niet hoger geven dan een 6.4
 

Media informatie

Categorie
Contest 2011 - vrouwen
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.149
Aantal reacties
34
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Sannneee.jpg
Bestandsgrootte
62 KB
Dimensies
475px x 529px

Deel deze media

Back
Naar boven