1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
KoekieMonster

September 2016

September 2016
KoekieMonster, 7 sep 2016
Skatermarvin en MissEVA vinden dit leuk.
    • Schwarzeneeger
      Je wordt steeds dunner. Nog steeds niet aan het bulken?
    • Walnut
      Al dat gehaat van mensen die zeggen dat hij te dun is. Misschien wil hij gewoon niet meer massa pakken, for whatever reason? Kan toch. Het is een prestatie om zo droog te staan hoor! Chapeau.
      Lef vindt dit leuk.
    • Daniellugo22
      Hoe veel bf is dit?
    • Tidus FFX
      @Walnut Het is zeker een prestatie om zo droog te staan, maar met zo weinig massa is er toch geen nut om zo droog te staan wanneer we het vanuit BB perspectief bekijken? Dit is een mooie fysiek, voor een wielrenner.

Het is pas echt moeilijk om droog te staan met wat meer massa.

Ik zeg dat niet om te bashen maar ik snap niet waarom je zo diep zou cutten met zo weinig massa. Tijd om te BULKEN.
      XXLtje en scoopez vinden dit leuk.
    • Trenny
      Wow gozer, gortdroog

Persoonlijk zou ik ook veel meer massa willen zien als dit, maar ik ben jou niet.
    • Bulker80
      Wat zijn je stats? Inderdaad zeer droog man. Sterk!
    • Trenny
      Sowieso, wat weeg je eigenlijk nog op deze foto? :O

Zag ergens dat je had gezegd 'ben ecto, gaat langzaam, half kilootje per 4 weken' maar da's natuurlijk bull :P
      There's no such thing as ecto, only undereating :P
    • Walnut
      @Tr3nbolon3 weinig massa valt mee. Geen ifbb pro nee, maar ws wel gewoon natty. Atletisch figuur geniet mijn voorkeur boven mijn eigen reet niet af kunnen vegen.

Hoe dan ook, keep it up man. Laat maar lullen.
    • RKfitness
      tering waarom zo droog?
    • KoekieMonster
      Hé jongens. Bedankt voor jullie reacties.

Ik schommel tussen de 75 en 80 kg constant.
      En inderdaad, ik ben gewoon een gespierde wielrenner/ethiopiër, ha ha.

Als ik echt massa wil pakken moet ik zeker richting de 90-93kg ''bulken''. Maarja, Dan verlies ik die ''aesthetics'' :treuren:
      Om na die 90-93kg weer droog te komen is geen enkel probleem voor mij, daarin tegen.

Dilemma! Tips & Feedback altijd meer dan welkom!!
      Skatermarvin vindt dit leuk.
    • mucci
    • mucci
      ben je natty? zieter wel juice droog uit :p zo sta je year round zeker?:eek:
    • chrisk
      Zo sta je er al een paar jaar voor toch? Met dat dilemma ook? Je hoeft niet in een keer helemaal naar 90-93 te bulken maar kan toch over de jaren heen stukje bij beetje een paar kilo aankomen en droog blijven? Dat je zo naar de 80-84 toewerkt? Net die paar kg meer vorm in armen en schouders zonder 10-15kg bulk en juice kan toch wel
      Tidus FFX vindt dit leuk.
    • Tidus FFX
      @chrisk ik denk dat als hij 5kg vvm zou bijkomen, zijn fysiek een stuk mooier zou zijn. Dat is natuurlijk subjectief.
      chrisk vindt dit leuk.
    • Beowulf
      de grote vraag blijft, traint hij wel benen?
    • Anoniem

Je doet dus toch aan bulken. :D

Ben alleen wel benieuwd naar je trainingschema want het lijkt erop dat je vooral aankomt en afvalt in vet en weinig verschil in spiermassa.
    • RozePowerRanger
      Waar blijven de wheels ?
    • Red010
      Respect voor je prestatie.
    • bob k
      Niks dilemma, gewoon heel rustig aan bulken en progressief belasten!
      RKfitness vindt dit leuk.
    • KoekieMonster
      @Anoniem
      Ja inderdaad dat was mijn bulk van 8 maanden. Ik werd vet as fuck and gaind 1 - 1.2 kg per maand. (was 10 kg aangekomen). Kracht ging oke.
    Er zijn nog geen reacties.
  • Album:
    Progressie 2016.
    Geüpload Door:
    KoekieMonster
    Datum:
    7 sep 2016
    Bekeken:
    1.555
    Reacties:
    21

EXIF-data

Bestandsgrootte:
    1,9 MB
    Mime-type:
    image/jpeg
    Breedte:
    2448px
    Hoogte:
    3264px
    Apertuur:
    f/2.4
    Maak:
    LG Electronics
    Model:
    LG-P710
    Datum / Tijd:
    2016:09:04 06:19:41
    Belichtingstijd:
    1/25 sec
    ISO-snelheidswaardering:
    ISO 1100
    Brandpuntsafstand:
    3.2 mm

Nota: EXIF-data wordt opgeslagen bij geldige bestandstypes wanneer een foto wordt geüpload. De foto is mogelijk aangepast sinds de upload (geroteerd, omgedraaid, bijgesneden enz.).

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie