Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bovenarmen 37cm, benen weet ik niet (train ze wel keihard).
Eten doe ik al als een zieke.
Als je mij vergelijkt met een kerel van 1m80, allicht dat ik er dan niet zo impressive uitzie. Maar mijn frame is bij voorbaat al breder groter, met als nadeel dat spieren er in verhouding kleiner uitzie. Ik draag echter wel aardig wat spiermassa met me mee ondertussen.
De volgende keer zorg ik voor een foto met een kleiner iemand naast me, dat voorkomt deze reacties misschien.
Ziet er al flink uit man! Ik weet niet waar jullie allemaal je vergelijkingsmateriaal vandaan halen (Gunther, Coleman, Jay ofso!?). Deze jongen was zo'n typische lange plank van als aangegeven 77kg bij 10%. Nu staat hij 93kg bij circa 16%. Dit is een gain van een krappe 10kg vvm binnen het jaar. Zeer netjes dus!
Voor zijn doel van 100kg bij 10% moet er nog 12kg vvm bij. Je gaat mij niet wijsmaken dat dat geen super plaatje gaat geven.
Wat verder niet in zn voordeel werkt is op dit moment een buikje en een mindere borst (genen). Forse armen en traps zijn toch zeker te zien!?
Rock ON!
ps die pics met die kleine man van 1m80 klinkt als een challenge .. BRING IT!!
@ noobiexxl
thanks, beachproof zou ik het niet willen noemen maar wel een verbetering die ik een jaar geleden niet voor mogelijk had gehouden.
En we gaan DOOORRR!
Ik ben de laatste weken bezig gegaan met deadliften (soms 2x in de week) en de massa die ik daarmee win is echt ongelofelijk, schouders en rug krijgen een giga boost (ik til 6x130 als laatste van 4 sets progressief gewicht)
Weeg nu 94, dus een kilootje meer. En schoon gebulkt, dus als het goed is weinig vet erbij.
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.