minnuhhh

side chest

side chest
minnuhhh, 14 jul 2009
    • Juniormob
      jamer van je bicep aanhechtingen, voor de rest prima resultaat!!
    • seagal
      geef je eerlijke juice gebruik eens toe en vertel eens wat
    • robintjuh
      @seagal

Flikker toch eens op man jaloerse ecto:roflol:
    • Pumped
      haha precies, fucking zielig van seagal om zo weer te gaan provoceren. Als die jongen niet over zn aas gebruik wilt praten is dat 'em goed recht dus ik snap niet waarom er dan toch weer iedere keer gezeik daarover moet komen.
    • P8rb
      brute ub
    • SpprSi
      Ziet er mooi uit, hoeveel weeg je hier? Wat meet die arm?
      8,5
    • Tatsu
      Goed pak volume op je UB, goed te zien dat je ook goed aandacht geeft aan alle drie de schouderkoppen. Een nadeel, je armen lijken zo uit verhouding over te komen. Dus je zult deze goed mogen aanpakken om ze weer in verhouding te brengen.

Ben jaloers op je borstvolume.
    • franckylanssens
      borst, shouders en traps zijn erg bruut, en ja, die hoge aanhechting van de biceps, daar kan je niet aan doen he, dat is jou anatomie, bij mij zijn ze ook zo hoog aangehecht.
      Maar in algemeen, zeer goede fysiek, je komt bij de beteren op het forum
    • nickFreestyle
      mooie vooruitgang je hoofd is op deze foto wel achteruitgegaan:p
    • minnuhhh
      @ SpprSi arm is 41koud, 43 na het trainen, ik vind ze ook te klein in verhouding. Maar me schouders zijn zo lomp en grof daarom lijkt die arm niet heel groot. Terwijl ik de omtrek zelf niet slecht vind.

gewicht rond de 90a95kg, verschilt hoeveel vet% is. (meestal rond de 8a12%) Schommel heel erg met me gewicht, ligt eraan wat ik eet enz...

@ nickFreestyle net getraind, en ga me dan niet opmaken :P
    • gta4jwz
      Jij bent echt altijd op elke foto kk droog man heb je een strak dieet? En ga je of heb je een log bijhouden? Ben kk jaaloers op jou borst
    • minnuhhh
      dieet doe ik niet aan, kom heel moeilijk vet aan.

Probeer eigelijk altijd zoveel mogelijk te eten maar wel gezond.
      veel vlees en brood
    • pumaatje
      Echt een beest, gaat ferm vooruit!
    • Skatermarvin
      Supergenen dan...maar dat creeert wel dit wrede fysiek!
    • herkuul
      netjes droge massa
    • Paljas
      Wat een tank. Ziet er keihard uit man.
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    minnuhhh
    Datum:
    14 jul 2009
    Bekeken:
    2.538
    Reacties:
    23
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie