1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
Waldo

Side Chest

Side Chest
Waldo, 8 mrt 2010
    • retrofo
      Behoorlijk buff maar er hangt ook een behoorlijk teugeltje over je riem ;)
    • KaasKoeKje
      lekker buf over dat teugeltje valt ook nog wel mee
    • KEUN
      buff! maar ik vind je progressie in 2 jaar maar minimaal, en het viel me op dat je meerendeels side-chest foto's hebt.
    • Waldo
      Ik doe de side chest om de vergelijking te doen. Mijn progressie blijft momenteel ongeveer hetzelfde. Ik heb dan ook al een zoontje en dan is het niet altijd even evident om hetzelfde niveau te blijven!
      Bedankt voor de reacties.
    • tremendes
      Niet echt geweldig duidelijk fototje...maar wel buff volgens mij..
    • franckylanssens
      ziet er idd lekker buff uit, nee ik vind ook niet bepaald dat je achteruit gegaan bent.
      Ik zie het dat je in de luiers zit, tja ik kan er ook van meespreken, als je een gezin hebt kan je er idd niet elke dag 100% voor gaan, zeker niet met een baby zoals in jou geval
    • Waldo
      FranckyLanssens, bedankt voor je positieve reactie.
      Ik probeer iedere training er voor te gaan. Zo hard en zwaar mogelijk. Ik ga u vooral om mijn spieren nog harder en krachtiger te maken. Veel meer groeien zit er niet meer in aangezien in naturel train.
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Waldo
    Datum:
    8 mrt 2010
    Bekeken:
    2.427
    Reacties:
    8
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie