XXL Nutrition
Side Chest
maartn

Side Chest

resultaat na 5 Maande trainen. Ik had beter nog een foto moeten nemen voordat ik begon met trainen zodat je kan zien hoeveel progressie ik heb geboekt. Ik begon met 64 kg, hier ben ik 72 kg met een BF van 9.4%. K'ben droog gebouwt maar zou nog graag wat meer massa willen. Dus tips en tools zijn altijd welkom
wasbordje is zichtbaar alleen de massa nog. Borst zit al wel ontwikkeling in maar kan het niet goed beoordelen beetje donkere foto.
 
Het licht lijkt van achteren te komen dus ik denk dat als je schuin de andere kant op had gestaan dat het beter te beoordelen was. Wasbordje komt goed door zo te zien en triceps lijkt imo ook wel goed te zitten. Voor beter beoordeling, beter foto posten ;)
 
Ziet er goed uit Maartn! Je buik is droog, maar ook goed ontwikkeld. Ikz ie behoorlijk goede oblicues en mooie schouderkoppen. Borst is redelijk en bovenarm lijkt me redelijk in verhouding. Op naar meer massa! En volgende keer een iets duidelijkere foto plaatsen he.
 
Eet als een beest... en dan zal je vanzelf groeien... info vind je hier of op andere site's...of vraag het aan een instructeur ofso op je sportschool..
 
niet slecht in een paar maandjes tijd
en massa krijg je niet in een paar maandjes
als je dit in 5 maanden heb opgebouwd dan ben je goed bezig
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
maartn
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.894
Aantal reacties
13
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
3MegaCam 3MegaCam
Opening
ƒ/2
Brandpuntsafstand
7,5 mm
Blootstellingstijd
1/18 seconde(n)
ISO
100
Bestandsnaam
pose2.JPG
Bestandsgrootte
23,3 KB
Dimensies
303px x 280px

Deel deze media

Back
Naar boven