1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
KEUN

side tricep

update pic 1,78 84kg /heb 4 weken lang 5maal daags 50min cardio door de dag heen gedaan ben hierdoor wat droger/leaner geworden 10-11% bf 19jaar

side tricep
KEUN, 17 aug 2011
    • Ano_1987_4
      come at me brah.
      ga je nog door met cutten of ga je weer bulken nu?
    • KEUN
      Heb niet eens gecut haha, voeding zat zelf hoger laatste 4 weken.
      6-8 meals en dan dagelijks na me werk fietsen >leaner
    • Theo0w
      Nette shape Keun.
    • Soltari
      Niets op aan te merken!
    • KEUN
      Bedankt voor de reacties! - calves komen wel erg slecht hierop uit doordat er geen lichtinval op valt, zoals op me torso.
    • Anoniem36295
      dem aestheticz
    • Ano_1988_27
      een 10 krijg je als je net zo lelijk bent als mij
    • Killy
      Misschien wat meer obliques?
      Of komt dat nog door vet/lichtinval?

Ze moeten natuurlijk niet te groot maar een wat dikkere lijn vind ik midsection altijd net wat meer vorm geven.
    • harnak
      onzin opmerking weer van killy. pfff
    • Robke78
      goede onderarmen ook !
    • Skatermarvin
      Je gaat als een sneltrein Koen! Maar dat wist je al!
    • Killy
      @ harnak.

Hoezo onzin? Mag best wat meer oblique's hoor, alle spieren zijn belangrijk
    • Anoniem36295
      Wtf meer obliques? Ziet er toch goed uit, die komen vanzelf uit bij een laag vetperc. Obliques moet je juist zo min mogelijk trainen voor een betere V vorm aldus JayCutler e.a.
    • Killy
      @ vito
      Obliques móet je ook niet vaak en zwaar pakken, maar vorming er van is ook gewoon belangrijk. Er is nou niet echt sprake van een te brede middel.
      En kijk naar alle pro"s bv side poses, zie je alttijd wel hele mooie obliques
    • markrot
      aestHETIC
      borst iets dikker en het is perfect :)
    • FuzzyBastard
      Borst is goed, maar verbleekt wat bij schouders en triceps want die zijn zeer goed. maar als dit 10-11% is dan moet ik mijn eigen % nog maar eens laten meten, 4pnts komt namelijk 9,4 uit terwijl ik ongeveer even droog sta, is deze foto oberigens met pomp?
      Van mij trouwens een 10 omdat je slechts 19 ben wat het voor mij een stuk knapper maakt!
    • Linke Greetje
      Zoheej wat n verschil met de laatste keer dat ik hier ben geweest, goed bezig kerel!
      En mooie bijpassende sokken :-))
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    KEUN
    Datum:
    17 aug 2011
    Bekeken:
    3.794
    Reacties:
    27
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie