MuscleMeat
Skatermarvin
Foto Contests

Skatermarvin

Mede bodybuilders!

Zoals de meesten wel weten, ik ben Marvin, 31 jaar en train inmiddels alweer 11 jaar. In die 11 jaar wisselen zich meer dedicated periodes af met wat inmiddels voor velen bekend is als ‘Marvinnen’:marvin: Dat Marvinnen in een notendop is eigenlijk gewoon een soort IIFYM, waarbij regelmatig gebak of BBQ’s worden ingecalculeerd of gecompenseerd met de welbekende strafcardio of een flinke low-carb/kcals dag. Zo ook deze cut! Uiteraard weet ik dat dit sub-obtimaal is, maar deze levensstijl bevalt me prima.

Nu heb ik dit jaar ook zeker niet mijn beste cut-resultaat behaald, maar ben zeker tevreden!

Stats op de foto:

Lengte: 1.80m
Gewicht: 77kg

Voor de lezers van mijn log: bedankt voor het levendig houden en de gezelligheid!:thumbs:
Voor alle stemmers: bedankt voor jullie stem en eventuele comments!

Groet, (Skater)Marvin
Als ik de foto's zie wat je allemaal voor junk food naar binnen werk vind ik het des te knapper dat het je lukt om een fysiek als dit neer te zetten. Dit in combinatie met een fatsoenlijke fotoshoot maakt jou en Jasenko voor mij de winnaar van deze contest.
 
Gewoon een mooi resultaat gezien het feit wat je er wel en niet voor laat. Er komen maar weinig mensen weg met zo'n manier van leven en toch dat stukje dedication om zo'n fysiek neer te zetten!
 
Tsja...al Marvinnend dit fysiek neer kunnen zetten. Ik kan er alleen maar respect (en een stukje afgunst) voor hebben :bow2::knipoog:

Jij en Jasenko steken er wat mij betreft met kop en schouders boven uit.
 
Goed fysiek, maar er zijn toch betere deelnemers deze keer, vandaar de 4 sterren. Zwarte achtergrond irriteer ik mij mateloos aan.
 

Media informatie

Categorie
Contest 2017
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.973
Aantal reacties
39
Beoordeling
4,25 ster(ren) 68 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
COLLAGE_MARVIN2017_1600px (1).jpg
Bestandsgrootte
83,7 KB
Dimensies
1123px x 1000px

Deel deze media

Back
Naar boven