Foto Contests

Skatermarvin

Skatermarvin
Foto Contests, 1 aug 2018
HillR, Senater, Renegade058 en 6 anderen vinden dit leuk.
    • Beoordeling:
      3/5,
      JochemB
      Je fysiek is niet verkeerd, je hebt duidelijk aanleg voor de sport. De manier waarop je de contest hebt aangepakt spreekt mij echter totaal niet aan: geen duidelijk game plan, geen consistentie en eerlijk gezegd ook een gebrek aan discipline. Desalniettemin wel een leuke log en positieve mindset, wat mij brengt op een 3-sterren beoordeling.
      Skatermarvin vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      3/5,
      hoxyz
      Leuke shape, goed droog. Al wordt het misschien wel eens tijd om te gaan investeren in een goeie coach die jou wat massa kan laten aanzetten. Deze foto's lijken mij in iig verre van een natty max. Poses hadden ook wel wat beter gekund.

Verder wel een leuke log, maar ben het wel eens met Jochem.
    • Tidus FFX
      Ik sluit me aan bij @JochemB . Ben echt benieuwd wat je shape zou zijn als je er pakweg een jaar vol voor gaat.
    • 040B
      Zoals altijd erg actief in het loggen.

Wat de rest al gezegd heeft... ben benieuwd wat een tijd coaching en echt dedicated zou brengen.
    • Beoordeling:
      4/5,
      Psvcr7
      Zoals gewoonlijk weer de leukste log om te volgen en het goede voorbeeld van iemand die geniet van de lekkere dingen in het leven en toch een mooi resultaat kan neerzetten.
      Kristel* en Skatermarvin vinden dit leuk.
    • Beoordeling:
      3/5,
      Rambo1
      Prep was echt ala Marvin :p
      Mist echt teveel massa en verder eens met bovenstaande commentaren
    • Beoordeling:
      4/5,
      SvP0501
      Mooi resultaat met contest , duidelijk andere goals , goed droog en mooi atletisch fysiek
    • Beoordeling:
      5/5,
      Kristel*
      Tja, wat mij betreft 5*. Niet omdat je het beste fysiek hebt (wat is de definitie van "beste fysiek"?) maar ik houd van zo'n fysiek (hoeft van mij niet zo bulky). En je manier van trainen en eten bevalt me helemaal! Ook mijn manier is "lekker doen waar je zin in hebt". Ik doe alleen niet aan strafcardio (hoe verzin je het ???).
      Dus: voor je fysiek, je manier van trainen en je log scoor je voor mij het hoogst. Keep on goïng!
      Luus2405 en Skatermarvin vinden dit leuk.
    • Beoordeling:
      4/5,
      Vieze jij
      terechte 4e plaats ,goed droog ,ondanks het yolo
      image toch weer ripped
    • Beoordeling:
      4/5,
      Banshee
      Er is meer dan BB alleen ;)
    • Beoordeling:
      4/5,
      Koppie
      Respect hoe jij het toch voor elkaar krijgt om zo shredded te zijn met jouw manier van leven. Denk wel dat je er veel meer uit zou kunnen halen als je eens zou luisteren naar (bijna) iedereen hier en eens een goede bulk inzet.
    • Beoordeling:
      5/5,
      darude0306
      Ik geef jou 5 sterren! Niet voor het beste fysiek (jij kunt volgens mij beter), maar voor je ‘fuck you’ aanpak, a.k.a. Marvinnen. Genieten van het leven en toch zo’n fysiek...dat vind ik knap en is in mijn ogen minstens een 3e plek waard!
    • Beoordeling:
      5/5,
      Pieter68
      Marvin, heerlijke log, met of zonder strafcardio, je bent dedicated op jouw manier, en I like it !
      Mooie droge fysiek, je bent geen massa-monster maar who care's ? Nu vasthouden voor je trouw :thumbs:
    • Beoordeling:
      4/5,
      RaceRookie
      Log was weer een feestje om te lezen. Grappige attitude en vrolijke mindset. Netjes droog tegen de neergezette verwachting. Tiny waist. Like it. :) massa mag inderaad wat meer.
      darude0306 en Skatermarvin vinden dit leuk.
    • Beoordeling:
      5/5,
      Ano_87987
      jij hoort in de top 3.
    • Beoordeling:
      4/5,
      VinnieVince
      4 reeten. Als ik puur op je foto's moest beoordelen had ik je lager gegeven, als ik je op IRL moest beoordelen had ik je hoger gegeven, dus dit is het gemiddelde haha.

Mensen die je IRL gezien hebben weten dat je veel kleiner oogt op foto's. Misschien toch maar even wat goddelijke (dbb-approved) angles en lighting gaan regelen
    • Beoordeling:
      5/5,
      rob91
      Top 3 minimaal
    • Beoordeling:
      5/5,
      ladies and gentlemen
      Van mij altijd 5 sterren. Qua fysiek kan je zwaarder, weet je ook. Voor je eigen levensgeluk, snap ik je eigen ding, en heb daar ook respect voor. Maak goede keuzes, maar ga je ook zeker doen, alle vertrouwen...
    • Beoordeling:
      5/5,
      marina1975
      Van mij ook 5 sterren... Ik blijf het knap vinden hoe je het Marvinnen volhoudt. Jij doet dit echt op een totaal eigen manier. Jouw manier... en dan toch zo een fysiek neerzetten vind ik gewoon top!
      darude0306 en Skatermarvin vinden dit leuk.
    • Beoordeling:
      2/5,
      Saik
      Van mij slechts twee sterren, ik zie echt maar weinig progressie op de laatste jaren bij je...
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    Big-T Memorial Contest 2018 foto's
    Geüpload Door:
    Foto Contests
    Datum:
    1 aug 2018
    Bekeken:
    2.222
    Reacties:
    61

EXIF-data

Bestandsgrootte:
    268,2 KB
    Mime-type:
    image/jpeg
    Breedte:
    1200px
    Hoogte:
    1200px

Nota: EXIF-data wordt opgeslagen bij geldige bestandstypes wanneer een foto wordt geüpload. De foto is mogelijk aangepast sinds de upload (geroteerd, omgedraaid, bijgesneden enz.).

• "Mede bodybuilders!

Eigenlijk kan ik hier ongeveer hetzelfde verhaaltje houden als vorig jaar. Zoals de meesten wel weten, ik ben Marvin, 32 jaar en train inmiddels alweer 12 jaar. In die 12 jaar wisselen zich meer dedicated periodes af met wat inmiddels voor velen bekend is als ‘Marvinnen’:marvin:

To be honest, zijn de dedicated periodes alweer een tijd geleden of duurde deze slechts een week of 2. Dat Marvinnen in een notendop is eigenlijk gewoon een soort IIFYM, waarbij regelmatig gebak, BBQ’s of cocktails worden ingecalculeerd of gecompenseerd met de welbekende strafcardio of een flinke low-carb/kcals dag. In zekere zin vergt ook dit wel dedication om te komen waar ik ook dit jaar weer sta.

Wederom heb ik niet mijn 2013 shape weten te evenaren of verbeteren, maar ook dit jaar ben ik zeker niet ontevreden.

Stats op de foto:
    Lengte: 1.80m
    Gewicht: 77.7kg

Voor de lezers van mijn log: Wederom bedankt voor het levendig houden en de gezelligheid!:thumbs:
    Voor alle stemmers: bedankt voor jullie stem en eventuele comments!

Groet, (Skater)Marvin"
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie