Fitness Seller
Skatermarvin
Foto Contests

Skatermarvin

"Mede bodybuilders!

Eigenlijk kan ik hier ongeveer hetzelfde verhaaltje houden als vorig jaar. Zoals de meesten wel weten, ik ben Marvin, 32 jaar en train inmiddels alweer 12 jaar. In die 12 jaar wisselen zich meer dedicated periodes af met wat inmiddels voor velen bekend is als ‘Marvinnen’:marvin:

To be honest, zijn de dedicated periodes alweer een tijd geleden of duurde deze slechts een week of 2. Dat Marvinnen in een notendop is eigenlijk gewoon een soort IIFYM, waarbij regelmatig gebak, BBQ’s of cocktails worden ingecalculeerd of gecompenseerd met de welbekende strafcardio of een flinke low-carb/kcals dag. In zekere zin vergt ook dit wel dedication om te komen waar ik ook dit jaar weer sta.

Wederom heb ik niet mijn 2013 shape weten te evenaren of verbeteren, maar ook dit jaar ben ik zeker niet ontevreden.

Stats op de foto:
Lengte: 1.80m
Gewicht: 77.7kg

Voor de lezers van mijn log: Wederom bedankt voor het levendig houden en de gezelligheid!:thumbs:
Voor alle stemmers: bedankt voor jullie stem en eventuele comments!

Groet, (Skater)Marvin"
ik denk dat je door je voedingspatroon veel punten laat liggen, hou er wel van hoe je van het leven geniet, en favoriete blog :)
 
ik zag dat het gemiddelde aantal sterren wordt berekend, niet het totaal aantal, daarom opgewaardeerd naar 3
 
Camelus sorry, maar wat een bullshit! Als je ziet wat er aan ‘supplementen’ voorbij komt in sommige topics en wat voor een ‘puberfysiekjes’ daarop worden gehaald, dan is dit voor een natty (en met zijn jaloersmakende levensstijl) gewoon een goed fysiek. En ik denk dat de foto’s zijn fysiek ook gewoon niet ten goede komen. Wel eerlijk blijven hoor...

Overigens gaat het in deze contest niet over progressie over dejaren, maar over de progressie van je voor en na foto!
 
darude0306 Dat er hier idioten rondlopen wilt toch niet zeggen dat ik Marvin meer moet gaan waarderen? Ik volg Marvin al een tijd en ik zie hem eigenlijk voornamelijk wat aankloten, Marvinnen noemen ze dat hier. Op het gebied van training is ook allemaal maar half half imo.
Het klopt dat je moet kijken naar het startfysiek en eindfysiek, maar op de eerste plaats komt bij mij gewoon het eindresultaat..zo werkt dat op het podium ook. Ja hij is er in geslaagd om in vet te zakken, maar het ziet er naar uit dat er ook aardig wat spiermassa kwijt is geraakt. Ik denk dat hij dit had kunnen beperken door alles wat beter aan te pakken. Verder vind ik zijn shape gewoon niet mooi...uiteraard neem ik dat ook mee in mijn beoordeling. Ik weet dat Marvin overal heel chill op reageert en van elke 'aanval' een grap maakt, beetje de knuffelbeer van dbb is..ik respecteer dat maar dit neem ik niet mee in mijn beoordeling.
 
Skatermarvin

Tja sorry maar als ik die foto’s zo naast elkaar zie vind ik het niet zo denderend..

Je hebt natuurlijk je eigen manier van doen en laten en daar heb jij je redenen voor. Maar ik ben van mening dat je gewoon een hoop laat liggen, wat ik zonde vind.

Beoordelen puur op de progressie die iemand tijdens een prep maakt vind ik niet juist, zo ben ik in het verleden op 10 weken tijd van 18 procent naar werstrijdklaar gegaan.. voor mij is de doorslaggende factor het eindresultaat. Het is en blijft een vleeskeuring, als je hier niet tegen kan moet je gewoon niet mee doen.
 

Media informatie

Categorie
Contest 2018
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.833
Aantal reacties
61
Beoordeling
3,71 ster(ren) 59 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Skatermarvin.jpg
Bestandsgrootte
268,2 KB
Dimensies
1200px x 1200px

Deel deze media

Back
Naar boven