AndroidHealthClinic
Skatermarvin
Foto Contests

Skatermarvin

"Mede bodybuilders!

Eigenlijk kan ik hier ongeveer hetzelfde verhaaltje houden als vorig jaar. Zoals de meesten wel weten, ik ben Marvin, 32 jaar en train inmiddels alweer 12 jaar. In die 12 jaar wisselen zich meer dedicated periodes af met wat inmiddels voor velen bekend is als ‘Marvinnen’:marvin:

To be honest, zijn de dedicated periodes alweer een tijd geleden of duurde deze slechts een week of 2. Dat Marvinnen in een notendop is eigenlijk gewoon een soort IIFYM, waarbij regelmatig gebak, BBQ’s of cocktails worden ingecalculeerd of gecompenseerd met de welbekende strafcardio of een flinke low-carb/kcals dag. In zekere zin vergt ook dit wel dedication om te komen waar ik ook dit jaar weer sta.

Wederom heb ik niet mijn 2013 shape weten te evenaren of verbeteren, maar ook dit jaar ben ik zeker niet ontevreden.

Stats op de foto:
Lengte: 1.80m
Gewicht: 77.7kg

Voor de lezers van mijn log: Wederom bedankt voor het levendig houden en de gezelligheid!:thumbs:
Voor alle stemmers: bedankt voor jullie stem en eventuele comments!

Groet, (Skater)Marvin"
Je ging voor plek 4 en die heb je in mijn ogen ook zeker verdiend. Shape is lekker droog zoals men van jou kan verwachten...
 
Ik waardeer je levensstijl en wijze waarop je tegen de dingen aankijkt, ondanks dat ik er zelf anders in sta. Ik vind het reteknap dat je aan de ene kant kunt genieten van het leven en daarnaast ook diep gaat (wat niet gemakkelijk is) om het hele jaar door shredded te blijven. Je staat er goed droog bij en i.c.m. je levensstijl weet je een zo goed mogelijke fysiek te bereiken. Nadeel is wel dat je niet echt massa aanzet of progressie boekt, maar dat hoeft je doel ook niet te zijn. Daarnaast ben je 'zo goed als' natty, i.i.g. dit jaar (toch?). Je log was als altijd actief en vermakelijk, dus los van het hele BB is het ook gewoon gezellig om je te volgen. :cool:
 

Media informatie

Categorie
Contest 2018
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.818
Aantal reacties
61
Beoordeling
3,71 ster(ren) 59 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Skatermarvin.jpg
Bestandsgrootte
268,2 KB
Dimensies
1200px x 1200px

Deel deze media

Back
Naar boven