1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
Speer

speer-2007-2

Nog steeds dezelfde statestieken: 83 kg, 1.81 m, >15% bf. Heb een paar 'vette' feestdagen achter de rug en wil me nu gaan richten op het droger worden, waardoor extra massa geen prioriteit is, op de benen na. M.a.w. nadrukkelijker op m'n voeding letten ('s avond laat geen complete maaltijden meer), meer cardio en meer variatie tijdens het trainen.

speer-2007-2
Speer, 3 jan 2007
    • Jamesss
      Vind het persoonlijk onzin om zo vroeg al bezig te zijn met cutten. Eerst massa blijven pakken over jaar of 2 kan je gaan denken aan cutten in mijn opinie
    • Emile
      Ik zou ook pas later gaan cutten, maar dat is ieder zijn eigen beslissing.

Ik zie in ieder geval goede massa.

Alvast succes met cutten kerel.
    • luppie
      jamesss niet iedereen wil met een vet laagje de zomer in
    • Muay Thai J
      8 voor de attitude! hopelijk sta je op tijd droog zodat je deze zomer aan het strand kunt playen ;) welk BF wil je halen?
    • wakkie
      Als jij ieder jaar gaat cutten zul je nooit groot worden.
    • Patrickovic
      lol, cutten op dit niveau is het domste wat je kunt doen. je houd denk ik niets over
    • diky
      Bulken heeft sowieso geen enkele zin. Met een trui aan lijkt het dan nog iets...
      Beter om het hele jaar op zo'n 12 % te zitten en van daaruit een voedingsplan maken om spiermassa aan te zetten!
      Dus eerst idd iets cutten en dan weer SPIERmassa kweken en er het hele jaar goed en gezond uitzien (voelen).
    • SHUTTERSPEED
      nette armen suc6 met droger worden 7.5
    • thomas15
      strand bodybuilder........verder HELEMAAL NIKS!
    • bart82
      als je wilt cutten moet je dat maar doen

succes
    • klusmier
      redelijk!
    • klusmier
      netjes hoor! ;)
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Speer
    Datum:
    3 jan 2007
    Bekeken:
    3.343
    Reacties:
    18
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie