XXL Nutrition
Squeeze :P
NicksoN90

Squeeze :P

Zo, :P
Ik ben 22 jaar train nu totaal +- een jaar en 10 maanden denk ik wel. Vaak een stop er tussen zeker 6 maanden of langer. Maarja had ik maar door moeten gaan:P

Hier weeg ik 79KG in de ochtend.
Wat ik erg vervelend vind is dat mijn linker borstspier groter is dat mijn rechter, dat terwijl ik rechts ben. Dit komt wel omdat ik vroeger als kind van een garagedak ben afgevallen. Toen kreeg ik een punt in me borstkast net naast me hart. Maar dat heeft me borstkast vervormd :s Verder mag mijn borst echt een stuk groter maar hij groeit niet echt.
Traps komen niet echt heel goed uit omdat de foto van onder is geschoten...

Graag wat kritiek positief of negatief laat maar horen:)
-Droog
-goede armen +met biceps aanhechting heb je geluk gehad.
-schouders sluiten mooi aan bij de armen alleen ze mogen uiteraard groter.
-borst verschil zag ik pas nadat ik je tekst had gelezen, en alsnog is het amper te zien.
Iedereen heeft verschil in spieren...geen enkele spiergroep is bij mij identiek aan elkaar.

Met trainen tijdelijk stoppen en dan weer beginnen is voor de zwakke. Zonde van al je arbeid dus voortaan niet minder als 3 x pw 20 jaar lang;)
 
Je traps komen er niet goed uit omdat ze gewoon achterlopen, heb net andere foto bekeken.
Ik zou de focus op je rug leggen. Dat is meer een kritiek punt dan je chest.
 
Dat van je linker borst die groter is dan rechts terwijl je rechtshandig bent, dat heb ik zelf ook.
Heeft ook niks te maken met dat garagedak. Mijn theorie is dat je meer met je rechterschouder pakt en daarom dat deze iets achterloopt.
Niks om je zorgen over te maken imo
 
Hmm zou kunnen maar mijn borstkast loopt niet recht zal wel een keer een vergelijkings foto maken
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
NicksoN90
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.506
Aantal reacties
6
Beoordeling
2,50 ster(ren) 2 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
zoom3.jpg
Bestandsgrootte
35,6 KB
Dimensies
542px x 605px

Deel deze media

Back
Naar boven