Fitness Seller
Stallone_power1
Foto Contests

Stallone_power1

1.79m 89kg 7.5% 24 jaar

Van toen ik 16 jaar oud was wou ik altijd een super fysiek opbouwen nadat ik Rocky 4 op tv zag.
Ik was direct verkocht,toen begon ik allerlei fora te lezen wat betreft voeding en training,en ook boeken van voedingsleer.
De eerste 3 jaar merkte ik algauw progressie te zien van 65 tot 90,ik at heel veel en gebruikte ook weightgainers.
Maar ik had mijn vetpercentage heel hoog laten stijgen,buik en cardio deed ik niet eens,It was all about size en hoe buff ik er kan uitzien (lol).
Een jaar later was ik gaan kijken naar het Belgisch kampioenschap het was een fijne ervaring de geur van de tan,motiverende atleten met hun coach en supporters,daar had ik een man ontmoet die tevens mijn coach is,dankzij hem ben ik mij nog meer gaan verdiepen in het clean eten,en lean spiermassa opbouwen.Ik noteerde alles wat ik at op een dag K/E/V en begon ook cardio en buik te trainen.
Stap voor stap wil ik ook binnenkort een wedstrijd draaien omdat het een belevenis opzich is,ieder atleet op een bodybuilding podium is een winnaar in mijn ogen.

Waar een wil is ..is een weg .
Jammer van die tong, filter op foto's en serieuzere poses hadden je fysiek beter laten ogen imo.
Nog steeds een streefwaardig fysiek hoor.
 
Ik vind het gaaf. Lekker ripped, en ondanks dat nog flink wat massa overgehouden. Ik ben wel een fan van natuurlijke foto´s in je natuurlijke omgeving, wat voor jou overduidelijk de gym is ;) Lekker doorknallen kerel!
 
Idd,moet ik toegeven,ik heb paar foto's aan een vriend gestuurd die wat van collaga's/bewerking kent..Kerel heeft ze gefilltert en shit,spijtig dit
 

Media informatie

Categorie
Contest 2014
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.157
Aantal reacties
7
Beoordeling
3,75 ster(ren) 51 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Stallone_power1.jpg
Bestandsgrootte
139,2 KB
Dimensies
960px x 960px

Deel deze media

Back
Naar boven