XXL Nutrition
Sue
Foto Contests

Sue

Mijn doel ligt eigenlijk na de zomer, om weer een poging te doen een wedstrijd te gaan doen. Focus ligt dus vooral op spieropbouw, en dat is nou net niet mijn sterkste kant, dit gaat erg traag. Ik ben dan ook niet aan het cutten geslagen: zware sets, voeding op bouw, niet te veel cardio. Wel heb ik geprobeerd om mijn vetpercentage onder controle te houden. Voor de contest had ik een vet% van 23 a 24, dit is gedaald naar 20, terwijl mijn gewicht redelijk stabiel is gebleven: 63,5 kilo bij 1.75. Ondanks terugkerende ziekte, toch door blijven gaan: Gelukkig heb ik mijn lijf redelijk onder controle :D
Je ziet er heel goed uit, ondanks de ups en downs!~Respect voor je shape
 
Ziet er goed uit Sue! Leuk dat je toch foto's ingestuurd hebt. :) Ik vind vooral de foto linksboven erg mooi.
 
Knap dat je ondanks een terugkerende ziekte door blijft zetten, als je zo doorgaat gaat het op de wedstrijd ook zeker goedkomen.
 
Nog steeds mooie lange benen, maar je kan imho wel meer massa gebruiken. Ook weinig onderrug, maar dat lijkt misschien zo door het kleurverschil.

Ga je volgen onderweg naar je wedstrijd, succes!
 
Balen dat het zo tegenzit met de terugkerende ziekte :( Supersportief dat je toch meedoet en niet bent afgehaakt!
Ik weet dat je bezig bent met massabouwen en dat gaat toch vrijwel onvermijdelijk samen met een hoger vetpercentage, maar daar verlies je in deze contest toch wel punten mee denk ik. Je hebt een mooi fysiek met mooie verhoudingen, maar een lager vetpercentage staat je mooier. Qua spiermassa zou ik vooral werken aan je onderrug, glutes en benen, maar ik weet dat je een rugblessure hebt, dus dat zal het zeker een stuk lastiger maken.
Heel veel succes met je volgende wedstrijd, ik weet zeker dat je weer met een heel mooi fysiek op het podium zal staan, hopelijk in de BF klasse!
 

Media informatie

Categorie
Contest 2011 - vrouwen
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.422
Aantal reacties
15
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Deel deze media

Back
Naar boven