1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
Persian

Ter vergelijkingsmateriaal voor over een paar maanden

Ik ben over een paar dagen 18 jaar. Ik heb dit in ruim een jaar voor elkaar gekregen zónder voedingsschema en stricte trainingsschema. Ik heb eigenlijk gedaan waar ik zin in had. Benen heb ik nooit tot zelden aangepakt. Ik ben echter wel van 66 kg aangekomen tot 79 kg (nu) bij een lengte van 182 cm. Ik ben vanaf vandaag begonnen met bulkschema en een trainingsschema. Benen ga ik ook zwaar aanpakken. Over een paar maanden post ik weer een foto, zodat we het verschil kunnen zien. Ik ben van plan om tot februari minstens 10 kg aan te komen, naturel uiteraard.

Ter vergelijkingsmateriaal voor over een paar maanden
Persian, 4 sep 2006
    • Persian
      Oh ja, armen meten koud 39 cm.
    • SuperKnurft
      Zo te zien ben je 100% meso ;)
    • IJSer
      goede progressie, volgens mij heb je echt wel aanleg, ik weet natuurlijk niet hoe je er eerst uitzag, maar zonder voedings/trainingsschema netjes, en ik zie dat je nu echt aan de bak gaat, succes! wel weer foto posten over jaar hé !
    • SHUTTERSPEED
      goed bezig, op naar de 90 kg dan maar he. suc6!
    • Persian
      Bedankt voor de reacties mannen. Ik denk echter dat ik een mix van endo/meso ben, aangezien ik ook helaas flinke aanleg voor vet heb. :(

Ik ga inderdaad erg hard aan de slag vanaf nu.
    • cwM
      goede plannen !
    • downloadking23
      Nu al een dikke borst. . dat gaat nog wat beloven !!
      Keep on training bro!
    • Persian
      Dank je wel Hiekie.

Inderdaad, mijn borst is vergeleken met mijn schouders zelfs iets té groot. Ik wil dan ook vooral de nadruk op mijn schouders leggen waar ik totaal niet tevreden over ben.
    • PRO
      jezus. you gifted

dit binnen een jaar berijkt met wat aankloten???

8.3
    • kps
      Knap gedaan. Je schouders vind ik nog niet eens zo slecht, maar ok. Nette borst. Traps kunnen beter voor zover het te beoordelen is met deze foto. Kortom lekker bezig, ruime 8.
    • el-terrible
      je lijkt zwaarder
    • rat
      lekker bezig
    • thomas15
      vetzak! lijkt echt nergens op
    • Persian
      Hehehehe..
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Persian
    Datum:
    4 sep 2006
    Bekeken:
    4.186
    Reacties:
    20
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie