1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
Foto Contests

terroraap17

Mijn naam is Noud, ik ben vorige maand 17 jaar geworden. Ik ga nu ruim anderhalf jaar naar de sportschool, maar het eerste half jaar was het nog niet zo serieus. Na een trainingsschema te hebben toegevoegd werd het allemaal serieuzer. Ik ben ook op mijn voeding gaan letten en door mezelf steeds wat doelen voor ogen te nemen blijf ik goed gemotiveerd. Heb in die tijd wel nog een keer een scheur in een pees in mijn knie gehad, waardoor ik een tijd geen benen kon trainen en ik heb ook nog mijn hand gebroken gehad waardoor heel veel oefeningen lastig of niet gingen en dus helaas nadelige gevolgen voor mijn workout toendertijd. Toen ik de contest zag dacht ik, deelname daaraan zal ook voor een goede motivatie zorgen en hopelijk tips en suggesties op mijn trainingen opleveren. Dat laatste viel wat tegen maar ik ben toch tevreden. Stats: Squat: 1x125kg Deadlift: 1x100kg (had meer kunnen zijn, maar handen konden stang niet meer houden) Benchpress: 1x67kg Lengte: 177cm Gewicht: 67kg

terroraap17
Foto Contests, 1 aug 2011
    • bascross
      Niet slecht voor je leeftijd, maar je mist nog massa.
    • markrot
      goed droog maar mist helaas massa
      toch nog een goede hoefijzer en een nette v-shape ook
    • Miss H
      werken aan de massa maar verder zie je er goed "droog"uit:)
    • Stam
      staat er goed droog bij, maar ik mis de massa
    • harnak
      goed droog
    • Tommyboy
      netjes hoor voor je 17 jaar. ziet er goed uit. en die massa komt "vanzelf" wel. rug ziet er netjes uit
    • Feyoso
      Bruute rug heb je tov de andere spiergroepen!
    • KEUN
      Jij komt er wel bro
    • JustGetStarted
      goed voor je leeftijd! 8,4
    • Rob G
      In verhouding tot de andere deelnemers zak je voor mij net naar de onvoldoende grens. Je hebt goed resultaat voor de korte tijd dat je trained en je blessures, maar helaas moet ik je toch beoordelen op het eindresultaat en dat mist voor mij toch de massa voor een bb wedstrijd.
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    Contest 2011
    Geüpload Door:
    Foto Contests
    Datum:
    1 aug 2011
    Bekeken:
    2.513
    Reacties:
    44
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie