XXL Nutrition
that's me
H

that's me

oja verder niks bijgezet.
ja train nog steeds veel maar ben ook hele erg veel gaan eten om aan te komen maar merk wel dat mijn vetpercentage om hoog is geschoten zit nu op 15,5.
verder weeg ik nu zoon 96 kilo alleen nu ff lekker droog trainen.
 
oja zie het denk ik al als je naar die andere foto kijkt van me in het begin denk ik ja ik heb niks aan verandert mijn pa heb vanmiddag nog die foto gemaakt en zo heb ik hem van de camera gehaald en hier opgezet en niks aan gedaan verder
 
ja klopt ff iets niet denk ik nu je er over begon als ik naar die eerste fotos kijk lijkt me rug wel breder als nu das niet de bedoeling he:) zal morgen nog eens een foto maken een ff naast zetten dit klopt denk ik niet echt nee zou wel gek zijn als alles is gegroeid maar maar wel smaller ben geworden :)
 
wat is je lengte dan?goede piek op die biceps,rug kan idd wat breder maar goed bezig
 
hey soltari heb net nog ff gekeken maar die foto was een stuk groter heb hem wel wat kleiner gemaakt maar niks is er aan versmald ofzo.
lengte ja ergens rond de 1,90 ongeveer
 
armen en schouders zijn zeker niet verkeerd
werk dan aan je lats, die mogen een stuk breder, dat is denk ik ook wat soltari bedoelt.
 
Je bent licht asymmetrisch. Ik zou de komende tijd even wat meer aandacht aan je linkerkant besteden. Verder al aardig vind ik.
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
hakkelaar21
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.405
Aantal reacties
15
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
rug_12.JPG
Bestandsgrootte
14,2 KB
Dimensies
384px x 366px

Deel deze media

Back
Naar boven