MuscleMeat
The Admiral
Foto Contests

The Admiral

Stats:
20 jaar
1m97
Gewicht start contest: 108kg
Gewicht eind contest: 103kg
Huidplooi meting eind contest: 5.5%

Verhaal:
Mijn naam is Maurice en ik ben momenteel 20 jaar oud.

Ik ben 1m97 lang en woog aan het begin van de contest 108kg. Ik train sinds mei 2017 met een serieus trainings- en voedingsschema.

Het Big-T memorial contest stond voor mij helemaal in het teken van zo diep mogelijk cutten, en natuurlijk eerbetoon aan Big-T.

Komend van een bulk met als eindgewicht 116kg in eind maart, zette ik mijn cut voort door 3500 kcal per dag te eten. Niet veel later werd de contest aangekondigd. Ik twijfelde lang, maar op de valreep besloot ik toch mee te doen, met veel respect en waardering van andere leden.

Ik at rustig door op 3500 en besloot elke week 100 kcal te zakken tot ik uiteindelijke eindigde op 3000 kcal per dag. Samen met een 6-daags push pull legs schema en elke dag voeding en trainingen loggen probeerde ik zo droog mogelijk te komen. Ik ben zelf vrij dwars en train en eet met een eigen visie. Trainen doe ik niet te licht, maar ook niet te zwaar. Ik focus me meer op een goede time under tension voor elke rep. Bij voeding geloof ik nog steeds in IIFYM, clean of niet clean, je zult er op gainen. Gezondheidswijs is het misschien minder verstandig.

Rond het einde van de contest besloot ik, na wat advies van leden, om water&zout manipulatie en carb loading te gaan toe passen om mijn shape zo goed mogelijk te krijgen. Na dit uitgeprobeerd te hebben beviel dit wel. Enige waar ik op het einde moeite mee had was het weinige drinken op de dag voor de foto’s en de dag zelf.

Met een eindgewicht van 103kg en een 4 punts huidplooi meting die uitkwam op 5.5% zijn dit mijn uiteindelijke stats geworden. Als ik terug kijk vind ik dat ik met hard werken, jezelf motiveren maar zeker ook plezier hebben een flinke prestatie neer heb gezet waar ik zeker trots op mag zijn!

Mijn toekomstdoelen zijn momenteel meer gericht op mijn carrière. Volgend jaar ga ik afstuderen in mijn bachelor Chemie en zal ik trainen op een iets lager pitje moeten zetten. Qua voeding ga ik rustig bulken naar de winter toe, en ik zie dan wel weer wat er gaat gebeuren.

Alle mede-deelnemers en deelneemsters, oprichters, mods, sponsors en andere leden. Bedankt!
Je hebt een shape waar ik naar wil streven, met mijn 1m90... Goede log, mooie foto's, en je kan zo meedoen als fotomodel voor, ik zeg maar, een Calvin Klein campagne :thumbs:
 
Letterlijk de enigste deelnemer met een volwaardige wedstrijd shape en iemand die ook echt tijd en moeite in zijn foto’s en posering heeft gestopt. Voor mij de nummer 1 van deze contest.
 
Vijf sterren. Veruit de mooiste fysiek van alle deelnemers. Geen twijfel mogelijk. En dat dit allemaal naturel is behaald, maakt het helemaal fantastisch! Diep respect.
p.s. Wat waren je stats in deze shoot? (lengte, gewicht, vet%)
 

Media informatie

Categorie
Contest 2018
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.572
Aantal reacties
31
Beoordeling
4,87 ster(ren) 54 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
collage klein - The Admiral.jpg
Bestandsgrootte
61,2 KB
Dimensies
1200px x 568px

Deel deze media

Back
Naar boven