1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

shophorst

Tijdens bulk, maar ga nou cutten

Percentage rond de 19-19,5%

Tijdens bulk, maar ga nou cutten
shophorst, 8 mei 2008
    • indekay
      Is bijlange geen 19% gast, geloof me ;) ligt rond de 14% imo. Je hebt amper "lovehandles".
      Verder beetje vreemde pose, maar je armen en schouders lijken wel ok. Wat zijn je stats?
    • Skatermarvin
      als dit 19 is heb ik 25%;)
    • shophorst
      Hier heb ik mijn buik wel ingehouden.

Stats (ten tijde van de foto):
      Lengte 188 cm
      Gewicht 92 kg

Percentage is gemeten dmv een weegschaal (houdt rekening met volgende factoren;
      -volwassene/kind
      -man/vrouw
      -lengte
      -gewicht

Deze meting is gedaan NA een training 's middags. Foto is genomen 's morgens. Kan dus zijn dat % iets lager ligt
    • Keranos
      lovehandles indekay???
    • Maxwell
      lol, dat verpercentage klopt idd laaanger niet.
      miss nog wel lager als de 14 die eerder genoemd werd.

misschien eens een andere pose proberen
    • indekay
      @ Keranos/ leren lezen ;) --> "AMPER" lovehandles!!!
    • danidoeni
      ik zie je bf zo, het is 15%, btw heb je een 8lopende borst ofzo kerel
    • shophorst
      Vindt zelf idd dat mijn borst achterloopt. Daarom heb ik mezelf een nieuw trainingsschema opgesteld. Ga nou 4x trainen ipv 3x en dan borst 2x
    • Heywood Jablomi
      Goed plan. Als ik je een tip mag geven: Doe 1 keer pw druk oefeningen, Benchpress, incline press, decline press, etc. En de andere keer doe je definitie oefeningen zoals peck deck, cable cross, flys en incline flys. Voor mij heeft dat heel veel geholpen want ik had ook een enorme achetrstand qua borst.
      Houd het bij ongeveer 4 oefeningen per keer anders werkt het averechts. ;)
    • Heywood Jablomi
      oh ja dude, nog een ding. Die weegschalen zijn onzin. Ze berekenen je BF doormiddel van een rekensommetje. Dat geldt niet voor athleten omdat we doorgeens meer (zware) spiermassa hebben. Als ik dat ding in de gym moet geloven heb ik een bf van 21 of zo. nonsense
    • trizz1
      wat zijn je stats dude, kracht en omvang?
    • shophorst
      Ik zal binnenkort een nieuwe foto plaatsen met nieuwe stats
    • g3rr3
      dit is noooooit 19-20% eerder 14-15%... bulk gerust nog even door!
    • Powergiant
      Jammer dat er wat minder te zien is van de borst vooral.
      Armen zien er wel goed uit.
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    shophorst
    Datum:
    8 mei 2008
    Bekeken:
    2.136
    Reacties:
    15