Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ook maar ff een picje uploade hier op DBB. Pic van een tijdje terug wel. Helemaal volgepompt en zo zie er ik +- steeds uit als ik ga carb-loaden :D train al te lang..
@ AJDL Thanks man! hard voor moeten trainen en steeds aan men voedingschema houden / zorgen dat ik om de 2 a 3 uur kwalitatieve eiwitten binnen speel! Ik vind dit veel belangrijker als men trainingen want je kan onmogelijk groeien als je crap eet..
Zoals eerder gezegd train ik al sinds ik een klein snotneusje was, maar sinds men 17/18de echt serieus.
@ KEUN voor stats zie men andere pic.
Voor de rest bedankt voor jullie comments! Motiveren mij alleen nog maar om harder te trainen en keep on reaching for the stars guys one day you'll get there!
My my my, waar moet ik beginnen.. Naar aanleiding van men contest topic http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/muayboran-dbb-contest-log-276345/ heb ik eindelijk besloten om een topic aan te maken wegens al die gezeik dat ik lees dat ik niet echt de persoon ben dat ik heb vermeld wat helemaal...
Ok..sorry Muayboran maar nu wordt het zelfs mij een beetje te vaag voor woorden. Ik zal door jullie nu vast als een jaloerse pik worden gezien maargoed, boeit me 3x niks. Naast het feit dat MB van lengte veranderd wordt zn hele fysiek ook genetisch anders (wat dus NIET kan). Ik heb eens 2...
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.