Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

Muayboran

Tijdje terug, tricep pose

Ook maar ff een picje uploade hier op DBB. Pic van een tijdje terug wel. Helemaal volgepompt en zo zie er ik +- steeds uit als ik ga carb-loaden :D train al te lang..

Tijdje terug, tricep pose
Muayboran, 16 okt 2010
    • Ano_1988_27
      netjes man! schouder is wel minder ofnie? meschien wat meer stats, lengte en gewicht
    • CoachDO
      Gewoon bruut figuur en smalle taille! Super, een streven voor mij!
    • KEUN
      super fysiek, verdere stats?
    • KEUN
      btw
      rofl @ gast op de achtergrond
    • A J D L
      Uitstekend fysiek!

Ook met kuren is dit prachtig gedaan. Ben benieuwd hoe oud je bent en hoeveel trainingsjaren hierin zitten.
    • Muayboran
      @ AJDL Thanks man! hard voor moeten trainen en steeds aan men voedingschema houden / zorgen dat ik om de 2 a 3 uur kwalitatieve eiwitten binnen speel! Ik vind dit veel belangrijker als men trainingen want je kan onmogelijk groeien als je crap eet..

Zoals eerder gezegd train ik al sinds ik een klein snotneusje was, maar sinds men 17/18de echt serieus.

@ KEUN voor stats zie men andere pic.

Voor de rest bedankt voor jullie comments! Motiveren mij alleen nog maar om harder te trainen en keep on reaching for the stars guys :) one day you'll get there!
    • fennis
      wojoo een en al jalozie hierzo:D
    • Gladiool
      Ben je die kerel op de achtergrond? Zit flink wat massa op!
    • quifix
      +- Streeffysiek :)
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Muayboran
    Datum:
    16 okt 2010
    Bekeken:
    6.977
    Reacties:
    19
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie