Fitness Seller
tricep..
YannickLB

tricep..

het was weer eens tijd voor een update over hoe ik er nu voor sta.
ik heb een paar maanden niet kunnen traine door omstandig heden en daarom ben ik nu pas op 7 maanden bodybuild tijd.
ik ben een 11 maanden gleden bgonnen maar heb er maar 7 kunnen traine:(
maarja ik ben weer terug!:D
P.S. ik zou graag tips over goede tricep oefeningen willen krijge want ik heb echt et idee ofdat et maar niet vooruit gaat en ik heb er nooit spierpijn..
tjo!
ik vind je triceps er goed bijstaan eigenlijk, zou wat meer aandacht aan je borst besteden daarentegen
 
@Xto: vervelend dat ik niet de namen weet, maar ik doe van die pulldowns, die met 2 touwen naar beneden en dan uit elkaar duwen, met diezelfde touwen over mn hoofd heen en verder met mn handen op een bankje en dan soort achter mn rug mezelf opdrukken...
sorry voor de bperkte info:p

@brk: nja mn borst is eigenlijk 1 van mn iets sterkere punten vind ik.
ik kom van de staat dat je op die plek mn ribben zag in plaats van ook maar een enkele spier..
ik opload morge wel een borst foto:)
 
zal wel beroerd uitkomen door de pose dan denk ik. French press/skullcrushers vind ik btw echt topoefeningen voor triceps, misschien die eens naast je gebruikelijke triceps routine erin gooien
 
triceps valt best mee vind ik.
doe je die dips tussen bankjes ook verzwaard (dat je iemand gewichten er op laat leggen)
 
@brk: oke gaak doen, dankje!

@shutter: nee nog niet gdaan, meestal doe ik deze oefening thuis..
en ja ik ben ook nog lang niet tevreden over elke spier in mn lichaam.
maarja ik weeg ook maar 62 op 177 cm :p
ik ben nu ongeveer 3 maandjes aant bulke maar ik ben in die tijd maar 1 kilo aangekome dus ik ga een supliment kopen binnenkort.
ik eet 3 keer zo veel als dat ik deed en let op calorien enzo..
maar et wil niet echt opschieten.
 
Topic over triceps oefeningen:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/tricepsoefening-121871/

Voor andere oefeningen zie:
http://www.exrx.net/Lists/ExList/ArmWt.html
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
YannickLB
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.035
Aantal reacties
17
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Deel deze media

Back
Naar boven