Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

Breezzay

Twijfel aan een kuur

Twijfel aan een kuur
Breezzay, 19 apr 2016
    • Beoordeling:
      4/5,
      Testosteronbom
      Creatine 5 gram per dag is de ideale kuur ;)

Effe serieus: je bent maar 17 dus zet het kuren nog maar even uit je hoofd. Verder heb je al een mooie droge fysiek, probeer de komende jaren natty nog wat kilo's VVM te pakken.
      sexytrunks vindt dit leuk.
    • Anoniem8600
      Als je na je kuur nog groter wilt worden zou ik niet kuren. Dit om de reden dat je jezelf alleen tegenwerkt op lange termijn.
    • joury123
      Damnnn, je hebt natty toch al veel bereikt!
      Wat zijn je stats?
    • Breezzay
    • Breezzay
      @adon1s Als ik dianabol only doe krijg ik dan problemen met mijn testosteronespiegel?
    • joury123
      @Breezzay en qua kracht? benchpress, deadlift, squat etc.
    • Breezzay
      @joury123 Bench 70kg, Deadlift, 90kg en Squat 90kg.
    • Southpaw
      Goed fysiek voor je leeftijd, al zijn jouw krachtstats niet om over naar huis te schrijven.
    • Burek
      Mooie fysiek, shit stats. 17 jaar - hell no geen annies voor jou.
    • Anoniem8600
      @Breezzay Als je nu al begint met kuren ga je nooit snappen hoe je moet trainen net als de rest van kurend nederland. Kuren is een snelle maar ook vaak tijdelijke oplossing omdat men vaak terugvalt. De meningen verschillen en ik ben zelf een tegenstander, maar als je het dan toch wilt doen zorg dan dat je minimaal 120kg bankdrukt en 150kg squat.. Ik zou eerder nog aanraden 150kg bank en 200sq. Als je dat niveau niet naturel kan bereiken ga je met spulletjes ook geen zak bereiken en ben je straks dat kleine jongetje die en klein is en kuurt.
    • Marc100
      @adon1s Hoezo zal je nooit snappen hoe je moet trainen als je gaat kuren? wtf
    • Anoniem8600
      @Marc100 Dat is mijn ervaring van de afgelopen 10 jaar. Je moet m'n zin niet verbouwen, HIJ gaat het niet snappen omdat hij nog niets geprobeerd heeft met z'n 70kg bench.
    • Marc100
      @adon1s Dus tijdens of na een kuur kan je niet meer leren om te trainen :eek:???
    • Poepiemonster
      Gewoon direct voor altijd on gaan :)
    • Panzer VIII
      Lol no.. wees blij met wat je hebt.. goede genen en dikke schouders. Zou zeggen train nog een jaartje of 5 natty en denk er dan nog eens over na. Heb zelf besloten om het niet te doen, hoewel ik het voreger wel wilde^^
    • Benatural
      @adon1s Echt he, mensen zijn echt raar, je traint mede voor je gezondheid en door kuren verneuk je lichaam gewoon vooral met die illegale rotzooi. WTF En die chicks vinden zo lompe gast niet eens aantrekkelijk.
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Breezzay
    Datum:
    19 apr 2016
    Bekeken:
    2.460
    Reacties:
    16

EXIF-data

Bestandsgrootte:
    75 KB
    Mime-type:
    image/jpeg
    Breedte:
    719px
    Hoogte:
    960px

Nota: EXIF-data wordt opgeslagen bij geldige bestandstypes wanneer een foto wordt geüpload. De foto is mogelijk aangepast sinds de upload (geroteerd, omgedraaid, bijgesneden enz.).

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie