XXL Nutrition
Twisting Back Double Biceps (V2)
R

Twisting Back Double Biceps (V2)

Ik vond pose op de vorige foto die ik had gepost niet helemaal goed, maar wilde de website ook niet spammen dus daarom post ik het nu pas. In mijn ogen is deze beter gelukt
  • Like
Waarderingen: roy 30
Superfysiek voor een 18-jarige! Goede genen enzo!
Hoe groot zijn je armen en hoe lang ben je?
 
Paulvri Dankjewel voor het grote compliment! Ik denk zeker dat ik genetische aanleg heb en ben er dankbaar voor :). Armen zijn (flexed) 38 cm omtrek en ik ben 1.76m lang
 
Super fysiek hoor. Vind het altijd zo jammer dat er her de der de woorden "goede genen" voorbij komt.
Het zal allemaal best een rol spelen hoor, daar wil ik het niet over hebben.
Ik zie gewoon keihard werken ipv goede genen, ach wilde ik ff kwijt. :p
 
Genen zijn alles, dat is je basis. Ik ken mensen met soortgelijke "droge genen" en die hebben zo'n fysiek zonder op hun voeding te letten. Ze eten bijna dagelijks mcdo en andere troep... Ik zelf let goed op m'n voeding en heb deze droge look niet, of ik zou al flink moeten gaan cutten waardoor ik armen van amper 35 cm overhoud... Genetics, je hebt ze, of niet.
 
Ano_87987 Ik snap waar je vandaan komt, maar ik zie het zo: andere mensen werken er veel harder voor dan ik en bereiken minder. Wat ook kan is dat die mensen minder hard werken dan ze zeggen en dat ik harder werk dan ik denk, maar het komt een soort van automatisch voor mij. Ik ben allergisch voor veel ongezond voedsel dus dan blijf je er al een stuk makkelijker vanaf! Bedankt voor de complimenten!
 
Paulvri Ik zie het als, nog niet gevonden wat bij jouw werkt. Het verhaal is niet simpelweg een berekening. Je zal moeten zoeken. Het is niet makkelijk en sommige hoeven niet ver te zoeken. Het is werken, eten, slapen maar dan wel de juiste balans weten te vinden.
 
Een of andere manier vind ik dit toch veel mooier dan me eigen bodybuilders lichaam maar ben zo verslaafd eraan. Ziet er erg goed uit, symmetrie, je pose, fysiek nice work! Genen of geen genen, zonder toewijding of doorzettings vermogen bereik je helemaal niks dus
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
RutgerFJ
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.399
Aantal reacties
10
Beoordeling
4,33 ster(ren) 3 reviews

Deel deze media

Back
Naar boven