Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

rafael41

upper body

na een jaar trainen: stats: 14 jaar 1,70m 58kg

upper body
rafael41, 30 jul 2007
    • H3LLRAIS3R
      Ziet er erg ripped uit...
    • Anoniem36295
      Beetje onduidelijke foto, en dit na een jaar trainen ? Eet jij wel ?
    • MrInk
      ookal ben je 14 jaar oud, dit is makkelijk in een half jaar te doen..

veel meer vreten, en ik zou eens flink wat gaan lezen over trainingsschemas..
    • IJSer
      kzag er voordat ik trainde al beter uit..
    • Anoniem23518
      Kerel je ziet eruit alsof je elk moment kan doodvallen!:O:O Ga wat eten snel!
    • cwM
      e-t-e-n
    • rafael41
      ja maar voor iemand van mijn leeftijd en gewicht zie ik er toch best wel goed uit..? tenminste dat vond ik dan :/ en dat zijn geen ribben die je ziet he, dat zijn echt spieren gewoon :/
    • Cyan
      Je bent nog jong, je hebt nog alle tijd van je leven, maar na een jaar trainen moet er meer inzitten! Heb je hier ergens je voedingschema staan of een traingsschema ?
    • Stefox
      Ik las laatst dat er een tal websites is voor mensen graag heel dun zijn en ook niet willen eten, de zogenaamde pro-ana sites.

Misschien daar een kijkje nemen?

Even serieus, meer eten, want dit is juist eng voor een 14 jarige.
    • AlexT
      Veel eten
    • bear
      volgens mij is het extreem lastig om als 13 of 14 jarige spiermassa te kweken.
    • IJSer
      volgens mij is het extreem lastig om als 13 of 14 jarige spiermassa te kweken.

Dat valt wel mee bro ;)

@rafael41, je ziet er niet best goed uit, vooral niet voor een jaar, je bent gewoon extreem dun. Nu eten man! je heb je leeftijd mee! Ik begon ook pas serieuzer te trainen op mn 15e
    • Anoniem23518
      Dit kan niet gezond zijn, ga richting 6000kcal!!:p
    • rafael41
      bedankt voor de reacties ;O

@Cyan: heb me niet echt 100% aan een trainingsschema gehouden :p die dingen werken niet echt bij mij de ene week doe ik 8x4 squats terwijl ik de ander week nauwelijks voorbij 8x2 kom :X ik train dus gewoon tot ik niet meer kan, in plaats van mezelf aan een vaste schema te houden :X maar dat hoeft niet persee slecht te zijn toch, want als je volgens een vaste schema traint dan doe je bijvoorbeeld 6x3 flatbench press terwijl je een week daarna makkelijk 10x3 aankan :X maar ben nog een beginneling dus heb er nog niet al te veel verstand van ook al klink ik alsof ik dat wel heb :p :p :p
    • rafael41
      maar probeer wel op mn eten te letten, vond mezelf nooit dun maar meer gewoon... tussen en dik en dun in...
    • Obeb
      als jij tussen dik en dun inzit...

dan ben ik moddervet :P

GA ETEN.. alhoewel je bent nog maar 14.. ga bier drinken en genieten van het leven tot je 18 en kom er dan achter dat je toch maar wat meer had kunnen sporten en wat minder snacken en feesten en bierdrinken.
    • Keranos
      Ik ben ook 14, ben 2 maand bezig en zie er beter uit, je moet gewoon VEEL eten, en erop letten dat het gezond is, dat werkt ook voor mij, eten is belangrijker dan het trainen zelf, want als je niet eet en wel traint word je alleen maar dunner.
    • minnuhhh
      vreet maar de hele ijskast leeg elke dag weer !
    • IndoMan
      Brutal Auschwitz Dieet
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    rafael41
    Datum:
    30 jul 2007
    Bekeken:
    3.342
    Reacties:
    47
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie