Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

dwarnie

Vage foto

Vage foto
dwarnie, 1 jun 2012
    • dwarnie
      foto bewust geplaatst. heb andere foto's waar de biceps ernstig tekort komen. ben druk daar verandering in te brengen. was een lekkere work out. simpel gehouden pushups dumbbell lunges en chin- en pull ups. lekkere pomp
      van een hald jaar geleden 41,5 cm naar 44 cm. we gaan door :)
    • soldier92
      dikke armen maar pfoe wat een rotkop heb jij zeg xD
    • Tsn
      Wat heeft een opmerking als ''wat een rotkop heb jij zeg'' nou voor toegevoegde waarde?
      Goede schouder, biceps, triceps+ onderarm voor zover te zien is.
    • Jon4ssss
      gezicht lijkt vrij bloated ivg met een oud topic dat je opende.
    • Eattillyoudrop
      Soldier92 post een pic van jou kop dan, kunnen we ook keertje lachen :)
    • Curtis
      train je altijd in de achtertuin ofzo training gaat toch nergens over wtf
    • Ironmind
      Wat maakt zijn manier van trainen en het uiterlijk van het gezicht überhaupt uit voor het beoordelen van zijn fysiek?
    • dwarnie
      curtis.
      trainingsmoment was sporadisch. soms heb ik geen zin in de sportschool en houden we het op simpele oefeningen die ik prima thuis kan uitvoeren.
      normaliter zit ik 3 maal per week in de sportschool en die ik netjes de voorgeschreven oefeningen.

ad.1. john4ssss.
      heb altijd al een bolle kop gehad. maar gelukkig ben ik een mooie vrouw getrouwd, dus ik doe allang mijn best niet meer er goed uit te zien hahaha

ad 2.sodier92
      dat zei je moeder ook al.... ;)
    • bertdenw
      wat een armen
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    dwarnie
    Datum:
    1 jun 2012
    Bekeken:
    2.742
    Reacties:
    13
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie