AndroidHealthClinic
Van 68kg naar 122kg
Lekkerbezig

Van 68kg naar 122kg

9 jaar trainen eten en slapen.
  • Like
Waarderingen: Zenzation en Vieze jij
Gast 1335
Hahah. Rechts is te doen, bakje yoghurt na het opstaan, naar je werk wielrennen half uur, 4 boterhammetjes ( als ik ze al weg kreeg) en dan weer terug half uur op racefiets. Dan 2 aardappeltjes plakje vlees en 2 scheppen groenten lol.
Dat bij elkaar is kwa kcal wat ik nu bij mn eerste ontbijt eet waarsch.
 
  • Like
Waarderingen: Dawg
IronWarrior
Wat heb ik met je moeder te maken?
Ik heb een aantal voor mij hoog staande ethische bezwaren tegen het gebruik van anabolen en daarmee een mening over gebruikers die ik hier niet verder zal spammen. En als ik dan zie wat er allemaal wel en niet gebruikt wordt en wat voor een kansloze resultaten hier dan zoal aanhangen kan ik me er alleen maar meer en meer kwaad over maken.
 
Lekkerbezig Haha, als dit natty is dan hulde .
Dan heb je gewoon enorm goede genen. Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die dit natty kunnen bereiken overigens, maar ik zeg nooit het kan niet. Ik heb er 2 freaks bij gezien waarvan ik het ook zeker weet.
 
Brutushakt
Voor borst en bovenbenen heb ik zeker wel goeie genen. Maar voor de rest heb ik er echt alles aan moeten doen. Ik weet hoe ik het het doe, heb m'n trainingen, voeding en de rest van m'n leven voor mijn lichaam zo optimaal mogelijk gemaakt, leef er voor de volle 100% voor. Er gaat geen nacht voorbij dat ik geen 10uur op m'n bed ligt, 't aantal dagen per jaar dat ik niet train kun je letterlijk op 1 hand tellen, dit is gewoon het resultaat van 9 jaar werk.
 
Lekkerbezig ja dat snap ik wel,, maar buiten dat om heb je als nog goede genen believe me... Ik heb volgens mij nog nooit zo'n grote kerel gezien op natural basis. Ja die gast o eilering is hier ook behoorlijk aan de maat maar jij dwarft hem zelfs.....
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Lekkerbezig
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.901
Aantal reacties
21
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
36C41CB1-614B-4E61-90F3-573DCF41DB78.jpeg
Bestandsgrootte
1,2 MB
Dimensies
3490px x 3490px

Deel deze media

Back
Naar boven